اخبار

گلکسی واچ اکتیو ۲ سامسونگ رویت شد

گلکسی واچ اکتیو، ساعت هوشمند جدید سامسونگ می باشد که کمتر از شش ماه از معرفی و عرضه آن به بازار می گذرد. اما همین مدت کم نیز کافی بود که سامسونگ با توجه به داشتن آمار فروش مناسب در این محصول تصمیم به توسعه و طراحی نسل دوم از آن را بگیرد. همانطور که از نام این محصول می توان متوجه شد، این ساعت هوشمند علاوه بر داشتن کارایی در طول روز، با مجهز شدن به ویژگی های مختلف در هنگام انجام فعالیت های مختلف نیز بسیار سودمند می باشد. به دنبال ارائه گزارش هایی مبنی بر تولید نسل جدید این ساعت هوشمند، روز گذشته تصویری از گلکسی واچ اکتیو ۲ در رسانه ها منتشر شد که نشان می دهد، این محصول نسبت به مدل پیشین خود از طراحی متفاوتی بهره می برد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که سامسونگ تصمیم گرفته است که با طراحی یک محصول جذاب وارد عرضه رقابت با اپل واچ شده و سهم خود را در بازار ساعت های هوشمند افزایش دهد. برای رسیدن به این منظور گلکسی واچ اکتیو ۲ دارای فناوری ECG و تشخیص سقوط افراد بوده و همچنین می تواند که ترکیب بدن را اندازه گیری کند. تصویر منتشر شده این محصول نشان می دهد که این ساعت به صورت کلی شبیه نسل اول خود می باشد. اما نکته جالب توجه این می باشد که چندی پیش نقشه راه سامسونگ توسط افشاگران منتشر شد، اما در این نقشه هیچ اثری از معرفی گلکسی واچ اکتیو ۲ نبود. با در نظر گرفتن این موضوع و همچنین معرفی تازه گلکسی واچ اکتیو ۱، می توان انتظار داشت که این ساعت هوشمند همراه خانواده گلکسی اس ۱۱ معرفی شود.

اما در نقشه راه منتشر شده منتسب به سامسونگ نام گلکسی واچ این شرکت به چشم می خورد. در اطلاعات لو رفته، بیان شده است که ساعت های هوشمند جدید این شرکت کره ای در سه ماهه سوم سال جاری به کاربران معرفی خواهد شد. به دنبال این موضوع به نظر می رسد که مراسم معارفه گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۷ آگوست یکی از فرصت های مناسب برای این موضوع باشد. اما گذشته از این بحث، تصویر ارائه شده از گلکسی واچ اکتیو ۲ نشان می دهد که در این ساعت دکمه پاور دستگاه دارای حلقه ای قرمز رنگ است. همچنین برخی از گزارش های منتشر شده نیز حکایت از آن دارد که این محصول در اندازه های ۴۰ و ۴۴ میلی متری طراحی شده و در نسخه های وای فای و LTE به دست علاقه مندان خواهد رسید. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این ساعت ارائه نشده، اما پیش بینی می شود که نسل دوم گلکسی واچ اکتیو، دارای قیمتی مشابه با نسل فعلی باشد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا