اخبار

گلکسی A70s به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز می شود

براساس آخرین اخبار و اطلاعات مشخص شده که گوشی سامسونگ گلکسی A70s با حسگر ۶۴ مگاپیکسل عرضه خواهد شد. شرکت سامسونگ یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی تحت عنوان ISOCELL Bright GW1  را معرفی و عرضه کرد. مشخص شده که این حسگر در مقایسه با بقیه رزولوشن بالایی دارد و امید است که در نیمه دوم ۲۰۱۹ به مرحله تولید انبوه خواهد رسید، بنابراین مشخص است که شرکت سامسونگ گوشی‌آینده خود را به این حسگر مجهز خواهد کرد. دوربین گوشی گلکسی  A70s ، ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود.

بنابر‌ آخرین گزارشات و اخبار مشخص شده که شرکت سامسونگ گوشی گلکسی A70 را در نیمه دوم سال جاری معرفی و عرضه خواهد کرد. البته هنوز به درستی مشخص نیست که گوشی نوت ۱۰ چه زمانی عرضه خواهد شد. مشخص است که گوشی گلکسی نوت ۱۰ هرگز به حسگر ۶۴ مگاپبکسلی مجهز نخواهد شد. گوشی گلکسی A70s مشخصات و خصوصیات منحصر به فردی دارد. نسخه دیگر گلکسی A70 بوده که طرفداران آن امسال می توانند این گوشی را در دست بگیرند.

باتری گوشی گلکسی A70 با برق ۲۵ وات خیلی سریع شارژ می شود. از این تکنولوژی برای اولین بار در گوشی سامسونگ گلکسی S10  استفاده شد. آنچه که مشخص است که شرکت سامسونگ گوشی های گلکسی سری A خود را با تکنولوژی های جدیدتری عرضه خواهد کرد. حتی این شرکت کره ای این تکنولوژی را روی گوشی های خاص خود نیز عرضه نکرده و تمایل دارد که در این سری گوشی ها این فناوری را به کار ببرد. گوشی سامسونگ گلکسی A8s صفحه نمایش روزنه دار داشته و  دوربین گوشی گلکسی A9 2018 ، چهارگانه است.

گوشی های سامسونگ سری  A سامسونگ در مدل ها و با خصوصیات منحصر به فرد عرضه خواهد شد. دوربین گوشی گلکسی A80 ، کشویی و چرخشی و ۴۸ مگاپیکسل است. بنابراین مشخص می شود که گوشی های گلکسی  A سامسونگ به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شود. براساس اخبار و اطلاعات مشخص شده که شرکت سامسونگ گوشی گلکسی A را در چهار مدل عرضه خواهد کرد و گوشی با سری SM-A707F یکی از گوشی هاست و شماره مدل گلکسی A70 نیز SM-A705F است.

مشخص است که این گوشی ها قابلیت های فراوانی دارند. فناوری  HDR در این گوشی ها نیز به کار رفته است و کاربر می تواند تصاویر و ویدیوهای  باکیفیتی را ثبت و ضبط کند. حتی کاربر می تواند درهر ثانیه ۴۰ فریم در هر ثانیه ثبت و ضبط کند.

احتمالا اندازه صفحه نمایش گوشی گلکسی A70 که یک گوشی میان رده محسوب می شود، ۷/۶ اینچ بوده که فناوری Super AMOLED  در آن به کار رفته و رزولوشن آن فول اچ دی و با بریدگی قطره ای ناچ در صفحه نمایش به چشم می خورد و دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپسکل خواهد بود. یک تراشه ۶۷۰  اسنپدراگون قدرت این گوشی را تامین کرده و حافظه داخلی آن ۱۲۸ و رم آن ۸ گیگا بایت است. باتری دستگاه ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و با تکنولوژی ۲۵ وات خیلی سریع شارژ خواهد شد و در کل گوشی  منحصر به فردی است که هر کسی دوست دارد که آن را خریداری کرده و از آن استفاده کند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا