اخبار

گلکسی A8 2018 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه

اعضای جدید خانواده گلکسی سامسونگ رسما معرفی شدند

گلکسی A8 2018 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه

 

شرکت سامسونگ جدیدترین اعضای خانواده گلکسی خود را به نام‌های گلکسی A8 (2018) و A8+ (2018) معرفی کرد. گوشی‌های گلکسی A8 (2018) و A8+ (2018) اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به دوبین سلفی دوگانه، صفحه نمایش بدون مرز (Infinity Display) و طراحی فوق‌العاده زیبا هستند که تجربه و میراث طراحی پرچمداران سامسونگ را به ارث برده‌اند. با اضافه شدن قابلیت‌های روزمره، نسخه‌های جدید سری گلکسی A اکنون زیباتر، کاربردی‌تر و راحت‌تر از همیشه شده‌اند.
جونو پارک، معاون مدیر جهانی برنامه‌ریزی محصول و تجارت موبایل سامسونگ می‌گوید «با عرضه گلکسی A8 (2018) و A8+ (2018) ما قابلیت‌های محبوب کاربران در گوشی‌های پرچمدارمان، مانند صفحه نمایش اینفینیتی و اولین دوربین جلوی دوگانه مجهز به Live Focus را به سری گلکسی A هم اضافه کردیم و این سری اکنون به برترین طراحی‌ها هم مجهز شده‌ است. گوشی‌های گلکسی A8 (2018) و A8+ (2018) نمونه‌هایی از تعهد همیشگی ما به برآوردن نیازهای مشتریان‌مان و عرضه گزینه‌هایی عالی و راحت برای آنها است».
این دو گوشی مجهز به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F1.7 و دوربین جلوی دوگانه با دقت ۱۶ و ۸ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم F1.9 است. به این ترتیب می‌توانید بدون توجه به آنکه کجا هستید و چه کاری انجام می‌دهید، سلفی‌هایی واضح و شفاف بگیرید. دوربین جلوی دوگانه در این محصولات متشکل از دو دوربین جداگانه است و این یعنی شما می‌توانید بسته به نوع سلفی که می‌خواهید بیاندازید )کلوزآپ با پس‌زمینه محو یا پرتره با پس‌زمینه شفاف و واضح( بین این دو دوربین سوییچ کنید. در عین حال با استفاده از قابلیت Live Focus این گوشی‌ها می‌توانید خیلی ساده افکت محو پس‌زمینه (بوکه) را پیش یا پس از گرفتن عکس تنظیم کرده و تصاویری باکیفیت در اختیار داشته باشید.
 
گلکسی A8 2018 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه
 
با وجود این گوشی در هر زمانی از صبح تا شب می‌توانید تصاویری دقیق را حتی در نور کم، بگیرید. این گوشی‌های جدید به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را با گزینه‌هایی جذاب مثل افزودن استیکر به سلفی یا برجسته‌کردن غذایی که میل می‌کنید با گزینه Food Mode، تغییر دهید.
فناوری تثبیت تصویر دیجیتالی ویدیو (VDis) در این گوشی باعث می‌شود دیگر نگران لرزش تصویر در زمان فیلمبرداری نباشید. در عین حال قابلیت هایپرلپس (Hyperlapse) این گوشی‌ها به شما امکان تولید ویدیوهای موسوم به تایم‌لپس را برای ثبت، روایت و اشتراک‌گذاری اتفاقات طولانی‌تر می‌دهد.
برای تماشای فیلم یا بازی نیز جدیدترین نسخه‌های گلکسی A موفق شدند استانداردی جدید برای تماشای تصاویر فراگیر و بدون اختلال از خود بجا بگذارند. صفحه نمایش اینفینیتی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ و کمترین حاشیه ممکن، تصاویر را بسیار شبیه به پرده سینما پیش چشم شما قرار می‌دهد. انحنای کناره‌های گوشی در جلو و عقب باعث می‌شود این صفحه بزرگ به خوبی در بدنه جا بگیرد. قابی زیبا از جنس شیشه و فلز با خمیدگی‌هایی ظریف در نهایت گوشی را در اختیارتان قرار می‌گیرد که بسادگی در یک دست شما جا گرفته و در عین حال بتوانید خیلی راحت ویدیو تماشا کرده، با گوشی کار کرده یا تماس بگیرید. گوشی‌های گلکسی A8 (2018) و A8+ (2018) در چهار رنگ مشکی، خاکستری، طلایی و آبی متناسب با سلیقه شما عرضه خواهد شد.
 
 
قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display) در هردوی این گوشی‌ها باعث می‌شود بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی بتوانید همه اطلاعات مورد نیازتان را در یک نگاه دریافت کنید.
اعضای جدید سری گلکسی A سامسونگ اکنون هردو دارای استاندارد IP68 ضد‌ آب و گردوغبار هستند و این یعنی مواردی مانند عرق بدن، باران، شن و خاک به آنها آسیبی نخواهد زد و تقریبا در هر فعالیت یا موقعیتی می‌توانید از آنها استفاده کنید. گوشی‌های گلکسی A8 (2018) و A8+ (2018) هردو از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کنند و این یعنی می‌توانید ظرفیت ذخیره‌سازی گوشی را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. در این حال این گوشی‌ها اولین اعضای سری گلکسی A سامسونگ هستند که از دستگاه واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ پشتیبانی می‌کنند.
گوشی‌های گلکسی A8 (2018) و A8+ (2018) اوایل ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهند شد.
 
 
 

  Galaxy A8 Galaxy A8+
صفحه نمایش ۵.۶ اینچFHD+ ، سوپرآمولد، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ ۶.۰ اینچFHD+ ، سوپرآمولد، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰
۱ – صفحه به عنوان یک مستطیل کامل در نظر گرفته شده بدون اینکه گوشه‌های گرد شده محاسبه شود
دوربین اصلی: ۱۶ مگاپیکسل PDAF (F1.7)
سلفی: دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسل FF (F1.9) + ۸ مگاپیکسل (F1.9)
ابعاد ۱۴۹.۲ در ۷۰.۶ در ۸.۴ میلی‌متر، ۱۷۲ گرم ۱۵۹.۹ در ۷۵.۷ در ۸.۳ میلی‌متر، ۱۹۱ گرم
پردازنده هشت هسته‌ای (۲.۲ گیگاهرتز Dual + ۱.۶ گیگاهرتز Hexa)
حافظه ۴ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت ۴ یا ۶ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت
باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ۳۵۰۰ میلی‌امپر بر ساعت
فناوری شارژ سریع، USB Type-C
سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱
شبکه LTE Cat. 11
پرداخت NFC، MST
اتصالات Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80, 256QAM,
Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB Type-C, NFC, Location (GPS, Glonass, BeiDou*)
*پوشش BeiDou ممکن است محدود باشد
سنسورها شتاب سنج، فشار سنج، سنسور اثر انگشت، سنسور ژیروسکوپ، سنسور وابسته به جاذبه، سنسور Hall، سنسور مجاورت، سنسور نور RGB
صدا MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA
ویدئو MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا