اخبار

گلکسی M40 در راه است

گلکسی M40 جدیدترین تولید شرکت سامسونگ می باشد که جدیدا ردپای آن در وب سایت بنچمارک Geekbench به چشم خورده است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که در گذشته نزدیک شاهد معرفی سری M از خانواده کهکشانی ها بودیم که در طی آن گلکسی M20 ، M10 و M30 روانه بازار شدند. حال امروز چهارمین عضو از این سری از گوشی های سامسونگ به تازگی در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. گفتنی است که ام ۳۰ سامسونگ نیز با توجه به میان رده بودن، به مشخصات فنی مناسبی مجهز شده و دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی است.

بنابر آن چه که در این سرویس ثبت شده است، ساموسنگ محصول جدیدش را با شماره مدل SM-M405F معرفی خواهد کرد. به منظور تامین قدرت پردازشی این گوشی هوشمند از یک تراشه ۸ هسته ای اسنپ دراگون ۶۷۵ شرکت کوالکام که فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتز را ارائه می کند، در کنار ۶ گیگابایت فضای رم برای اجرای بازی و برنامه ها استفاده شده است. اگر چه هنوز اطلاعاتی درباره این محصول در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است، ولی بنابر گزارش های منتشر شده از قبل می توانیم بگوییم که ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی M40 به یک نمایشگر از نوع Infinity-U با فناوری Super AMOLE مجهز خواهد و بنابر پیش بینی فعالین بازار، این شرکت از یک دوربین سه گانه برای ام ۴۰ استفاده می کند. بر طبق این ادعا سامسونگ از سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی برای ایجاد این دوربین سه گانه درنظر گرفته است. همچنین به منظور ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلویی دستگاه تعبیه شده است.

لازم به ذکر است که این گوشی در نسخه ای دیگر از پردازنده ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۹۰۴ شرکت ساموسنگ با خافظه رم ۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت و همچنین فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار می شود.

سامسونگ گلکسی M40 در قسمت یک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۲۳۵۰ و در بخش چند هسته ای نیز عدد ۶۴۱۰ را توانسته است که از گیک بنج بگیرد. این به آن معنی است که ام ۴۰ سامسونگ توانایی ارائه قدرت مناسبی را با توجه به اقتصادی بودن دارد. البته با نزدیک شدن به زمان معرفی محصول اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.


 

بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا