اخبار

گلکسی S8 اکتیو در شبکه های اجتماعی دیده شد

طبق اخرین اخبار، از گلکسی S8 اکتیو یک عکس در شبکه های اجتماعی پخش شده است. پیش از این در برخی از شایعات گفته‌ می‌شد این محصول با شناسه‌ی مدل SM-G892A در دست تولید است. همان‌طور که در این تصویر می‌بینید، این گوشی در واقع مدل تخت گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ است که از بدنه‌ای با ضخامت بیشتر بهره می‌برد تا بدین طریق در برابر ضربه‌های احتمالی مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. پیش‌بینی شده است که این دستگاه به همراه استاندارد نظامی آمریکا (MIL-STD-810G) ارائه شود.
آن طور که انتظار می رود جزییات اصلی و دقیق این گوشی به طور قطع مشخص نشده است.البته انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ اکتیو از نظر مشخصات سخت‌افزاری تقریبا مشابه مدل استاندارد گلکسی اس ۸ باشد و به همین دلیل می‌توان گفت اس ۸ اکتیو نیز به نمایشگری ۵.۸ اینچی از نوع امولد مجهز خواهد شد که البته شاید لبه‌های نمایشگر این مدل، خمیده نباشند. پردازنده‌ی گلکسی اس ۸ اکتیو همانند مدل معمولی این محصول، اکسینوس ۸۸۹۵ یا اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین پشتی و جلویی این دستگاه به ترتیب ۱۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این شاید باتری مدل اکتیو پرچم‌دار کنونی سامسونگ به همراه باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود.
این اطلاعات تمامی جیزی است که با سوابق و مدارک قبلی همچنین با تکیه بر تصویر منتظر شده به دست آمده است. مثل همیشه انتظار می‌رود این محصول به‌صورت انحصاری و توسط اپراتور AT&T در کشور آمریکا عرضه شود. اگر این پیش‌بینی صحت داشته باشد، احتمال معرفی این محصول در ماه آینده وجود دارد؛ چراکه سامسونگ معمولا مدل اکتیو گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را در ماه ژوئن رونمایی کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا