اخبار

گلکسی Tab S4 و Gear S4 در IFA 2018 توسط سامسونگ معرفی خواهند شد

تبلت گلکسی Tab S4 و ساعت هوشمند Gear S4 نام دو محصول جدیدی هستند که انتظار می‌رود سامسونگ در طول ماه‌های آینده آن‌ها را معرفی کند. با وجود اینکه تاکنون گفته می‌شد این محصولات در کنار گلکسی نوت ۹ معرفی خواهند شد، اما بر اساس اخباری که امروز منتشر شده، معرفی محصولات مذکور با اندکی تاخیر و در زمانی دیگر صورت خواهد گرفت.
بر اساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده‌، به نظر می‌رسد کاربرانی که منتظر تبلت جدید سامسونگ با نام گلکسی Tab S4 یا ساعت جدید این کمپانی با نام Gear S4 هستند، باید صبر بیشتری داشته باشند. زیرا گفته می‌شود معرفی این دو محصول کمی دیرتر از زمانی که قبلا اعلام شده بود صورت خواهد گرفت.

مطالب مرتبط:

تا پیش از این بر اساس اخبار و شایعات متناقضی که منتشر شده بود، انتظار داشتیم که سامسونگ، تبلت و ساعت جدیدش را در رویداد مربوط به معرفی گلکسی نوت ۹ که در مرداد ماه است معرفی کند. اما حال گفته می‌شود که این اتفاق نخواهد افتاد و معرفی این دو محصول در زمان دیگری انجام خواهد شد. به نظر می‌رسد که این غول کره‌ای قصد دارد محصولات مذکور را در رویداد IFA 2018 معرفی کند. اما این موضوع نیز فعلا تایید نشده است.
انتظار می‌رود که پرچم‌دار تبلت‌های سامسونگ با نام گلکسی Tab S4 دارای نمایشگری ۱۰.۵ اینچی با حاشیه‌هایی باریک باشد. به دلیل کاهش حاشیه‌های نمایشگر، به نظر می‌رسد که دکمه خانه در این محصول حذف شده و روی نمایشگر قرار گیرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، پردازش‌های این تبلت توسط پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ انجام خواهد شد و ۴ گیگابایت نیز حافظه رم در اختیار آن قرار خواهد گرفت. با وجود اینکه اطلاعات مختصری در خصوص تبلت آینده سامسونگ منتشر شده، اما فعلا اطلاعات خاصی راجب ساعت جدید این کمپانی با نام Gear S4 نداریم. تنها چیزی که در این خصوص می‌دانیم استفاده از سیستم عامل تایزن توسط این محصول است. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ از یک باتری بزرگ‌تر در ساعت جدید خود استفاده کرده است.
گلکسی Gear S4
انتظار می‌رود که گلکسی Tab S4 در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه شود و گلکسی Gear S4 نیز در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد. البته گفته می‌شود که رنگ مشکی این ساعت مخصوص نسخه ورزشی آن خواهد بود و نسخه عادی این دستگاه در دو رنگ عرضه می‌شود. برخی اطلاعات منتشر شده نیز حکایت از عرضه ساعت جدید سامسونگ در دو سایز دارند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتری در خصوص این دو دستگاه، باید تا زمان معرفی آن‌ها صبر کرد. شما چه انتظاراتی از این دو محصول دارید؟ شما می‌توانید از طریق بخش دیدگاه‌ها، با ما و کاربران موبایلستان در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا