اخبار

گوشی آیفون ۶se اپل در گیک بنچ رخ نشان داد

چیزی تا هفتم سپتامبر و برگزاری مراسم رونمایی اپل از محصولات جدیدش باقی نمانده است، با این حال هنوز هم گزارشات متعددی پیرامون این پرچمداران جدید در فضای وب منتشر می‌شوند. امروز پس از انتشار تصویری از گوشی آیفون ۶se اپل (Apple iPhone 6se) در فضای وب، گزارش جدیدی از عملکرد این دستگاه در سرویس گیک بنچ منتشر شد.
از آنجایی که نسل جدید پرچمداران اهالی کوپرتینو، با زبان طراحی مشابه به آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس همراه هستند، قرار گرفتن پسوند ۶se و ۶se Plus در مقابل آنها دور از انتظار نیست. بنابراین ممکن است خبری از آیفون ۷ (Apple iPhone 7) در رویداد سپتامبر ۲۰۱۶ اپل نباشد و می‌توان گزارشات امروز را تا حدی جدی گرفت.
منبع این گزارش لو رفته سرویس گیک بنچ (Geekbench)، کاربری در کشور چین است که موفق شده مدلی از گوشی آیفون ۶se اپل را مورد بررسی قرار دهد. این گوشی با سیستم عامل iOS 10 خود موفق شد به امتیاز ۵۲۱۰ در تست چند هسته‌ای برسد؛ آیفون ۶ اس در همین بخش به رکورد ۴۴۲۱ رسیده بود. امتیاز پرچمداران سال گذشته اهالی کوپرتینو در بخش تست تک هسته‌ای ۲۵۳۹ بود و حالا گوشی آیفون ۶se اپل به امتیاز ۳۰۴۲ رسیده است.
در این گزارش ذکر شده است که خبری از دکمه هوم حساس به فشار در گوشی آیفون ۶se اپل نیست و نسخه پلاس این موبایل با دوربین دوگانه همراه خواهد بود.
 
گوشی آیفون 6se اپل
البته تاکنون گزارشات متعددی پیرامون پرچمداران سال جاری اپل به دستمان رسیده است و هر کدام از آنها به رد و تایید موارد مختلف پرداخته‌اند. بنابراین گزارشات امروز نیز ممکن است حقیقی یا کاملا اشتباه باشند. اگر آیفون به کار رفته در این آزمایش حقیقی باشد، این اولین تست و رکورد به دست آمده بنچمارک برای گوشی آیفون ۶se اپل با آی او اس ۱۰ به حساب می‌آید.
حدود یک ماه پیش، خبری پیرامون به کار رفتن پسوندهای ۶se و ۶se Plus در گوشی‌های جدید اپل منتشر شده بود. به هر حال باید منتظر برگزاری رویداد اپل و معرفی محصولات جدید این شرکت باشیم. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا