اخبار

گوشی تاشو اپل در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد

بر اساس شایعات رسیده، اپل به دنبال عرضه گوشی تاشو خود در سال ۲۰۲۰ است. این شرکت پس از سامسونگ می تواند دومین شرکتی باشد که اقدام به تولید گوشی با صفحه نمایش انعطاف پذیر کند.

یکی از تحلیلگران Banf Of America اعلام کرده که شرکت اپل در طرح بعدی خود به دنبال ساخت و توسعه گوشی تاشو خواهد بود. البته ابتدا تصور می شود که اپل با ال جی دیسپلی بر سر تولید این گوشی به توافق رسیده باشید اما آنطور که پیداست اپل به دنبال دیگر شرکت ها برای تامین قطعات سخت افزاری محصول خود خواهد بود.
بنابراین انتظار داریم دهه سوم قرن ۲۱، شروعی بر تولید محصولات با صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر باشد. سامسونگ از سال ۲۰۱۱ تا به حالا مشغول کار بر روی پنل‌های انعطاف پذیر اولد است. با این حال مانع بزرگ ساخت چنین محصولاتی این است که نه تنها صفحه نمایش باید کاملا انعطاف پذیر و تاشو باشد، بلکه بسیاری از دیگر اجزای داخلی آن نیز باید از چنین خاصیتی برخوردار باشند. برای یک طراحی کاملا تاشو، شما نیازمند یک برد مدار چاپی انعطاف پذیر، یک باتری انعطاف پذیر و تعداد بسیار زیادی از دیگر قطعات انعطاف پذیر هستید.
با این حال هنوز مشخص یست که چه زمانی اولین گوشی کاملا تاشو جهان عرضه می شود. شایعاتی که از چند سال پیش وجود داشت ادعا می‌کرد که سال ۲۰۱۸ می‌توانیم با چنین محصولی ملاقات کنیم، اما حالا به نظر می‌رسد شانس دیدن چنین محصولی در امسال غیرممکن است. به نقل از لینچ، گوشی انعطاف پذیر اپل نیز در سال ۲۰۲۰ به تولید انبوه خواهد رسید.
باید منتظر باشیم و ببینیم که اپل تکنولوژی میکرو ال ای دی خود را وارد این عرصه خواهد کرد یا خیر. البته آن چیزی که مشخص است قطعیت وجود این نوع گوشی ها د اقل تا سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا