اخبار

گوشی تلفن همراه هوشمند هواوی آنر ۶A معرفی شد

گوشی تلفن همراه هوشمند هواوی آنر ۶A معرفی شد
امروز کمپانی هواوی تعدادی محصول جدید به بازار معرفی کرد. یکی از این محصولات گوشی هواوی آنر ۶A است. این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود ویژگی های جدیدی را در اختیار گرفته است.
در این دستگاه پنل پشتی یک تکه آن که در نسل قبلی پلاستیکی بود با یک پنل تمام فلزی جایگزین شده است؛ اگر چه خطوط آنتن هنوز پلاستیکی هستند.
در این دستگاه در حال حاضر یک دوربین دایره ای شکل در کنار فلش LED داشته و در زیر آن سنسور اثر انگشت دیده می‌شود. پنل جلویی آن چندان تغییری نسبت به مدل قبلی ندارد. با اینکه این گوشی از دکمه های ناوبری بر روی نمایشگر استفاده می‌کند اما همچنان حاشیه های قاب آن ضخیم هستند.
با توجه به باتری بزرگتر و پنل فلزی که در پشت آن قرار گرفته این گوشی سنگین تر از مدل قبلی است.
دیگر مشخصات آن شامل نمایشگر ۵ اینچی اچ دی می باشد. نسخه ای از آن ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و نسخه دیگر از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. هر دو نسخه از یک پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ قدرت گرفته که از اکثر شبکه های ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند.
در بخش دوربین این دستگاه دارای دوربین عقب یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی سونی IMX278  است و در جلو یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی جای گرفته است. اندروید ۷.۱ نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 مدیریت نرم افزاری را بر عهده دارند.
در بخش باتری باتری این دستگاه نیز نسبت به مدل گذشته از ۲۲۰۰ میلی آمپر به ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت ارتقا یافته است و این موضوع می‌تواند کارایی بیشتر این گوشی را تضمین کند.
همچنین نسخه ۲ گیگابایت رم حدود ۱۱۶ دلار بوده و نسخه ۳ گیگابایت رم آن با قیمت ۱۵۴ دلار معامله خواهد شد. پیش فروش این دستگاه از فردا آغاز شده و تا اول ماه ژوئن به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. این دستگاه در رنگ های طلایی، رزگلد، نقره‌ای و آبی در دسترس خواهد بود.
هواوی آنر ۶A

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا