اخبار

گوشی خاص ردمی با نام ردمی K20 پرو

گوشی جدید ردمی در آینده نزدیک معرفی خواهد شد و شاید با عنوان ردمی K20 به بازار معرفی شود. شرکت ردمی تصمیم گرفته که با سایر گوشی های موجود در بازار رقابت کند و حتی گوشی خاص خود را با قیمت پایین تری عرضه کند تا مشتریان بیشتری را جذب کند. اخیرا تصویری از قاب این گوشی هوشمند به بازار عرضه شده که نام آن را نیز نشان می دهد. براساس این تصویر مشخص شده که گوشی ردمی K20 پرو، گوشی جدید این شرکت است که زیر مجموعه شیائومی خواهد بود.

برخی مشخصات این گوشی هوشمند با این تصویر مشخص می شود. اندازه صفحه نمایشگر آن ۳۹/۶ اینچ است که سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار دارد. یک چیپست ۸۵۵ اسنپدراگون قدرت این گوشی خاص و قدرتمند را تامین می کند. دوربین آن سه گانه بوده و رزولوشن آن ۴۸ مگاپیکسل است. دوربین سلفی این گوشی خاص ۲۰ مگاپیکسل است.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ ۲۷ وات، انرژی آن را تامین می کند البته هنوز منبع موثقی این اطلاعات را تایید نکرده است. البته شایع شده بود که گوشی جدید ردمی بنام ردمیX  خواهد بود و مدیرعامل این شرکت تولید این نوع گوشی را تکذیب کرده بود. البته معرفی کردن گوشی با یک حرف جدید می تواند تا حدی هیجان انگیز باشد.

جک هدفون این شرکت ۵/۳ میلی متر است و در این گوشی چیپست NFC کار گذاشته شده است. هدفون این گوشی جدید با جک ۵/۳ میلی متر عرضه می شود. سنسورهای ۸، ۱۳ و ۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی این گوشی را شکل می دهد که اولترا واید یکی از دوربین هاست. شرکت ردمی در نظر دارد که با این گوشی انقلابی را در دنیای موبایل ایجاد کند و خود را بین سایر شرکت های مطرح تولیدکننده موبایل بالا بکشد.

گوشی پرچمدار ردمی در ماه مه به بازار عرضه خواهد شد و همزمان گوشی POCO F12 نیز در هند راه اندازی خواهد شد. البته شرکت ترجیح می دهد که در مورد این گوشی اطلاعات بیشتری را منتشر نکند. سیستم اندروید ۹ مبتنی بر MIUI 10  در این گوشی تعبیه شده است. حافظه داخلی آن ۸ گیک و رم آن ۲۵۶ گیگ است که باعث می شود تا شما بتوانید مدارک و تصاویر بسیار زیادی را ذخیره کنید.

صفحه نمایش آن صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD, با ۱۶ میلیون رنگ است. شرکت ردمی که زیرمجموعه شرکت شیائومی است تمایل دارد که با این گوشی تحولی در دنیای گوشی ها ایجاد کند تا بتواند تا مدتی پیشتاز عرضه گوشی های مدرن و جدید باشد. البته تا زمانی که گوشی معرفی شده نمی توان در مورد آن صحبت کرد و اطلاعاتی که داریم همگی در حد فرضیه بوده و تا زمان معرفی شدن چندان صحت ندارند و در حد شایعه هستند. پس باید تا زمان عرضه شدن گوشی منتظر بمانیم تا شرکت پرچمدار جدید خود را عرضه کند. قابلیت نصب گوگل پلی و کیبورد فارسی را دارد و وزن آن ۱۷۸ گرم بوده و از ژوئن ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا