اخبار

گوشی «زنفون ۳» ایسوس بزودی رونمایی می‌شود

طبق دعوتنامه‌های جدیدی که برای رسانه‌ها فرستاده شده قرار است ایسوس یک نشست خبری در تاریخ ۳۰ ماه مه برابر با ۱۰ خرداد برگزار کند و به احتمال زیاد در این مراسم چند مدل گوشی از نسل بعدی «زنفون» رونمایی میشود.
این نشست خبری در رویداد کامپیوتکس تایوان با عنوان “witness the Zenvolution”برگزار می‌شود. با دیدن این خبر اولین چیزی که به ذهن می‌رسد معرفی سخت‌افزار جدید «زنفون» است. ماه گذشته دو عکس در فضای مجازی منتشر شد که به «ZenFone 3» و «ZenFone 3 Deluxe» نسبت داده میشود.
ظاهرا هر دو گوشی از آلومینیوم ساخته شده‌اند؛ مدل اول نمایشگر ۵٫۵ اینچ دارد و مدل دوم نمایشگر ۵٫۹ اینچ. هر دوی آنها از یک حسگر اثر انگشت در قسمت جلوی گوشی برخوردار هستند. از دیگر ویژگیهای این دو گوشی میتوان از نسخه اندروید مارشمالو ۶٫۰؛ پورتهای USB Type-C؛ ۳ گیگابایت رم و دوربینهای سلفی بهمراه فلش LED نام برد.
 
قبل از این گفته می‌شد که «زنفون» جدید ایسوس به پردازنده کوالکام مجهز است اما در دعوتنامه ارسال شده مشخصا از لوگوی اینتل استفاده شده است. البته این احتمال وجود دارد که مانند سال گذشته ایسوس از هر دو پردازنده اینتل و کوالکام در گوشیهایش استفاده کند.


منبع: آی‌سی‌تی‌ پرس

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا