اخبار

گوشی لومیا ۶۵۰ به زودی در آمریکا عرضه خواهد شد

در حالی که مایکروسافت لومیا ۶۵۰ ( Microsoft Lumia 650 ) در بعضی نقاط عرضه شده، اما هنوز خبری از حضور این گوشی در ویترین‌ فروشگاه‌های آمریکایی نیست. مایکروسافت گفته که این گوشی دارای سخت افزاری میان‌رده بوده و برای مصرف قشر متوسط و همچنین کارمندان ساخته شده است. حال احتمال می‌رود که به زودی شاهد عرضه‌ی موبایل جدید مایکروسافت در بازار آمریکا باشیم.
لومیا ۶۵۰ دارای یک صفحه‌ی ۵ اینچی AMOLED بوده و از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد. تراکم پیکسل این گوشی نیز ۲۹۴ppi است. زیر قاب موبایل جدید مایکروسافت از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۲ استفاده شده که بر روی آن یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۳۰۴ کار گذاشته شده است. گوشی جدید مایکروسافت دارای ۱ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بوده و به لطف درگاه میکرو اس دی می‌توان ظرفیت آن را به ۲۰۰ گیگابایت افزایش داد.
یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در عقب گوشی قرار داده شده که از روزنه‌ی f/2.2 بهره می‌برد. در جلوی گوشی نیز دوربینی با سنسور ۵ مگاپیکسلی قرار داده شده تا بتوان تصاویر سلفی گرفته و چت ویدیویی داشت. یک باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز وظیفه روشن نگه داشتن لومیا ۶۵۰ را بر عهده دارد. همانطور که می‌دانید سری جدید لومیا که ۶۵۰ نیز در میان آن‌ها قرار دارد مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل هستند.
گوشی لومیا ۶۵۰ به زودی در آمریکا عرضه خواهد شد ۱
در یک توییتی که از شعبه‌ی آمریکای لومیا زده شده، گفته که در طی چند روزه آینده اطلاعات بیشتری در مورد عرضه‌ی این گوشی در آمریکا منتشر خواهد شد. لومیا ۶۵۰ انتظار می‌رود که ۲۰۰ دلار قیمت داشته باشد.
منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا