اخبار

گوشی معرفی نشده بلک بری DTEK60 در آمریکا پیش فروش شد !

هفته گذشته گوشی بلک بری DTEK60 در یک فروشگاه خرده فروشی کانادایی برای پیش فروش آمده شد. حالا همین موضوع در امریکا در حال رخ دادن است. جالب است بدانید که این گوشی هنوز توسط شرکت بلک بری به صورت رسمی معرفی نشده است.
همان طور که گفته شده، حالا کاربران می‌توانند گوشی بلک بری DTEK60 را در امریکا پیش خرید کنند. قبلا خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد این گوشی منتشر شده بود. از طرفی با توجه به موارد اخبار مربوط به پیش فروش این گوشی احتمالا در روزهای آینده شاهد معرفی رسمی آن سوی شرکت بلک بری خواهیم بود.
اما بر می‌گردیم به داستان پیش فروش بلک بری DTEK60 در امریکا؛ هم اکنون فروشگاه خرده فروشی مشهور B&H این گوشی را برای پیش فروش قرار داده است. از طرفی قیمت پیش فروش آن نیز ۴۹۹ دلار ذکر شده و کاربران از همین الآن می‌توانند به منظور پیش خرید نسخه آنلاک بلک بری DTEK60 اقدام نمایند.
در صورت پیش خرید بلک بری DTEK60 این وب سایت علاوه بر گوشی یک عدد آداپتور شارژ سریع و همچنین یک قاب محافظ مشکی رنگ نیز به طور رایگان به شما تعلق خواهد گرفت. ارزش این هدایا جمعا برابر با ۴۹٫۹۸ دلار است.
متاسفانه این فروشگاه خرده فروشی در مورد زمان عرضه این گوشی هیچ گونه اطلاعات خاصی را منتشر نکرده است. در نتیجه هنوز کسی نمی‌داند که در صورت پیش خرید کردن این گوشی، چه موقع محصول به دستش خواهد رسید. اما در هر صورت با این پیش خرید از این موضوع مطمئن خواهیم شد که یک گوشی با نام بلک بری DTEK60 بالاخره تولید و به بازار عرضه می‌شود.
در هر حال کاربرانی که این گوشی را پیش خرید می‌کنند شاید بهتر باشد در مورد مشخصات فنی گوشی بلک بری DTEK60 نیز اطلاعات کافی داشته باشند. این محصول از یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با دقت QHD به همراه دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی، دوربین سلفی مجهز به حسگر ۸ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، میزان حافظه رم چهار گیگابایتی، حافظه داخلی پیشفرض ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا با کارت حافظه جانبی میکرو اس دی و در نهایت باتری با ظرفیت سه هزار میلی آمپر ساعت پشتیبانی می‌کند. از طرفی بهتر است بدانید که به احتمال بسیار زیاد بلک بری DTEK60 به طور پیشفرض از نسخه ۶٫۰٫۱ سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو استفاده خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا