اخبار

گوشی موبایل اچ تی سی بولت وارد بازار کانادا نخواهد شد

بعد از انتشار شایعات بسیار، روز گذشته بود که بالاخره شاهد رونمایی گوشی موبایل اچ تی سی بولت (HTC Bolt) با سخت افزاری قدرتمند و ظاهری زیبا بودیم. به‌علاوه شباهت‌های این گوشی و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel)، باعث شده تا بسیاری از افراد به مقایسه این دو گوشی قدرتمند با یکدیگر بپردازند.
پیش از این گوشی موبایل اچ تی سی بولت با بهره‌گیری از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و ۲K در کنار تراشه اسنپ دراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم، توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است. کافی‌ست به این موارد بدنه تمام فلزی، استاندارد ضد آب و ضد غبار IP57، مودم پر سرعت X10، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، سیستم صوتی پیشرفته و رابط USB Type-C را نیز اضافه کنید. بدون شک مدیران این شرکت تایوانی برنامه‌های زیادی برای جذب خریداران دارند.
در مورد قیمت و زمان عرضه، باید بگوییم که فروش این گوشی جدید از روز گذشته در کشور آمریکا آغاز شده و همگان می‌توانند آن را تحت اشتراک اپراتور اسپرینت (Sprint) و با پرداخت اقساط ماهیانه ۲۵ دلار خریداری نمایند. همچنین امکان خرید این گوشی از فروشگاه‌های معتبری همچون Costco ،Best Buy و The Radio Shack با قیمت ۶۰۰ دلار نیز وجود دارد.
اما بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده توسط یکی از نمایندگان این شرکت، گوشی موبایل اچ تی سی بولت وارد بازار تلفن همراه کشور کانادا نخواهد شد:

اچ تی سی بولت به صورت انحصاری توسط شرکت اسپرینت و تنها برای بازار کشور آمریکا عرضه شده و در دسترس شهروندان کانادایی قرار نمی‌گیرد.

بدون شک ظاهر بسیار زیبا و البته سخت افزار خوب این گوشی هوشمند توجه بسیاری از علاقه‌مندان خارج از کشور آمریکا رابه خود جلب کرده است. اما هنوز هم احتمال عرضه این گوشی در بازار دیگر کشورها آن هم در آینده نزدیک وجود دارد. اگر به یاد داشته باشید، پیشتر اطلاعاتی از سوی Evan Blass منتشر شده بود که نشان می‌داد گوشی موبایل اچ تی سی بولت با نام HTC 10 evo در اختیار کاربران دیگر کشورها قرار خواهد گرفت.
شاید بیان این موضوع کمی عجیب باشد، اما احتمالا اسپرینت و اچ تی سی در حال استفاده از نام سریع‌ترین مرد جهان، اوسین بولت (Usain Bolt)، برای بازاریابی گوشی خود در آمریکا بوده و تغییر نام آن در عرضه جهانی، استراتژی مدیران برای بازاریابی بهتر این گوشی هوشمند باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا