اخبار

گوشی موبایل شارپ Aquos Crystal 2 با صفحه نمایش بدون حاشیه معرفی شد

این روزها تعداد گوشی هایی که حاشیه صفحه نمایش در آنها حذف شده است روز به روز در حال افزایش است و کمپانی های تولید کننده تلفن هماره چینی بیشتر از بقیه در این زمینه فعال هستند.اما بد نیست بدانید که بیش یک سال قبل از ارائه گوشی های بی حاشیه چینی این کمپانی شارپ بود که اولین گوشی با صفحه نمایش بدون لبه را با نام Aquos Crystal معرفی نمود.امروز شارپ نسخه دوم این گوشی را با نام Aquos Crystal 2 در ژاپن معرفی کرده که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.
گوشی جدید Sharp Aquos Crystal 2 که بسیاری از ویژگی های خود را از نسل قبلیش به ارث برده است مجهز به یک نمایشگر بدون حاشیه ۵.۲ اینچی از نوع S-CG Silicon LCD و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل می باشد.قلب تپنده این گوشی رده میانی را یک چیپست ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۵ تشکیل داده که توسط ۲ گیگابایت حافظه رم همراهی می شود.
شارپ نسل دوم گوشی Aquos Crystal را به ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش از طریق درگاه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت مجهز کرده و از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی در جلوی آن استفاده کرده است.وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای این گوشی را هم یک باتری ۲۰۳۰ میلی آمپر ساعتی به عهده گرفته است.
این محصول جدید ژاپنی قابلیت اتصال به شبکه ۴G LTE دارا بوده و ابعادی برابر با ۱۳۶ در ۷۱ در ۱۱ میلی متر و وزنی ۱۵۴ گرمی دارد .
میزان مقاومت این تلفن همراه در برابر آب تنها به اندازه پاشیده شدن آب بر روی آن است و در صورت افتادن در آب، فاقد مقاومت لازم است. دیگر ویژگی جالب توجه این تلفن همراه Grip Magic نام دارد که بر روی کناره های بدنه نیز از حسگر شناسایی لمس انگشتان دست بهره می برد.
کمپانی شارپ این گوشی را با سیستم عامل اندروید ۵.۰ لالی پاپ و در چهار رنگ آبی، مشکی، سفید و صورتی از اوسط ماه جولای در ژاپن روانه بازار خواهد کرد.از عرضه جهانی این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است.

گجت نیوز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا