اخبار

گوشی میان رده Oppo A53 معرفی شد :نمایشگر ۵.۵ اینچی ، پردازنده ۸ هسته ای و باتری ۳.۰۷۵ میلی آمپر ساعتی

حدود یک ماه پیش بود که گوشی میان رده جدید کمپانی اوپو ، با نام اوپو ای ۵۳ ( Oppo A53 ) مجوز حضور در بازار چین را از TENAA دریافت کرد و مشخصات آن فاش شد.حالا اوپو رسما از این گوشی رونمایی کرده که در ادامه مطلب با آن آشنا خواهیم شد.
گوشی هوشمند Oppo A53 به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p مجهز شده که توسط پوشش گوریلا گلس ۲.۵D از آن محافظت شده است.
بدنه این گوشی با یک فریم فلزی مقاوم شده و قلب تپنده آن را تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۱۵ با کلاک فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم به تپش درآورده است.
از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فلاش دوگانه، دوربین سلفی مجهز به لنز ۵ مگا پیکسلی، حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از نسل سوم و چهارم شبکه مخابراتی در هر دو سیم‌کارت و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید ۵.۱ با رام اختصاصی Color OS 2.1 اشاره کرد.
انرژی مورد نیاز این دستگاه را نیز یک باتری قدرتمند ۳.۰۷۵ میلی آمپیر ساعتی تامین خواهد کرد که از فناوری شارژ سریع اوپو با نام VOCC بهره می برد.
کمپانی اوپو هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نکرده است.همچنین هنوز نمی دانیم که آیا این گوشی راهی به بازارهای خارج از کشور چین پیدا خواهد کرد یا خیر.
 

Oppo-A53-(2)

Oppo-A53-(4)

Oppo-A53-(6)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا