اخبار

گوشی میت ۳۰ پرو با پنل نمایشی بزرگ و دوربین چهارگانه

بعد از رونمایی گوشی های پی ۳۰، گوشی سری میت ۳۰ جدیدی هستند که طی چند ماه آینده در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهند شد. براساس شایعات مشخص شده که نمایشگر گوشی میت ۳۰ پرو، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی داشته و تغییرات فنی و ظاهری در گوشی اعمال شده است.

دو گوشی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو جدیدترین گوشی های شرکت هوآوی بوده و مشخص شده که گوشی میت ۳۰ پرو در اواخر امسال معرفی خواهد شد. این نوع اطلاعات قابل استناد نیست و اطلاعات اولیه در حد شایعه منتشر می شود.

 GSMARENA  اعلام کرده که صفحه نمایش گوشی میت ۳۰ پرو، ۶.۷۱ اینچی و از نوع اولد است. در همین حال اندازه صفحه نمایش میت ۲۰ پرو، ۶.۴ اینچی است. حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار دارد، ولی شرکت در مورد ارتقای آن از اپتیکال به اولترا سونیک، هنوز به صورت قطعی تصمیم نگرفته است. براساس تصمیمات جدید، کناره های این گوشی به صورت خمیده طراحی خواهد شد.

البته به غیر از تغییراتی که در صفحه نمایش اعمال خواهد شد، در پنل پشتی نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد. شاید گوشی میت ۳۰ پرو مانند گوشی ۲۰ پرو به دوربین اصلی مربع شکل مجهز شود. ولی این بار، ۴ حسگر لنز متفاوت و همانند گوشی ۳۰ پرو در آن تعبیه خواهد شد. ترتیب این لنزها ، اصلی، تله فوتو، زاویه باز و TOF  بوده و فلش LED نیز در بین حسگرها قرار می گیرد. پردازنده کایرین ۹۸۵ در گوشی میت ۳۰ پرو کار گذاشته شده و شبکه ارتباطی ۵G نیز مزیت دیگر این گوشی خواهد بود. نسخه قابل خرید این گوشی به تکنولوژی ۴G LTE مجهز است که مردم می توانند از آن استفاده کنند. باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت در حالت شارژ سریع ۵۵ وات می تواند مقدار انرژی از دست رفته را بازیابی کند.

پیش بینی شده که تابستان امسال خبرهای بیشتری در مورد این گوشی منتشر شود. این گوشی در ماه اکتبر معرفی خواهد شد و با نزدیک شدن به زمان معرفی، اخبار دقیق تری منتشر می شود. قرار بر این است که در ماه مارس ۲۰۱۰۹ به بازار عرضه شود. بدنه گوشی ضد آب است و از ۲ دقیقه تا ۳۰ دقیقه می توان مدت زمان خاموش شدن گوشی را تنظیم کرد. وزن آن ۱۶۹ گرم بوده و می تواند به صورت تک یا دو سیم کارت هم استفاده شود. در صفحه نمایش ۱۶ رنگ استفاده شده و کارت حافظه گوشی را  می توان تا  ۲۵۶ گیگ ارتقا داد. بهترین دوربین در این گوشی کار گذاشته شده است. شرکت هواوی با این نوآوری دوست دارد که از رقبای خود یعنی اپل و سامسونگ پیشی بگیرد و به عنوان بهترین گوشی شناخته شود. قابلیت زوم دوربین گوشی بسیار بالاست و شما می توانید حتی زمان هایی که نور کم است عکس های باکیفیتی را تهیه کنید. می توانید بهترین تصاویر را تهیه کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

به طور یقین از کیفیت دوربین شگفت زده خواهید شد و برای تهیه عکس های مراسم می توان گفت که بهترین دوربین است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا