اخبار

گوشی نوکیا ۳۰۱ جان یک مرد را نجات داد

ما کاربرانی ایرانی خاطرات خوشی از گوشی‌های نوستالژیک و قدیمی شرکت نوکیا داریم. گوشی‌هایی که سخت‌جان و فناناپذیر بودند! جالب است بدانید که هفته گذشته یک دستگاه گوشی گوشی نوکیا ۳۰۱ سخت‌ترین تست مقاومت را انجام داد و مورد اصابت اتفاقی گلوله قرار گرفت!
این تصاویر را پیتر اسکیلمن، از کارمندان شرکت مایکروسافت در صفحه رسمی و شخصی توییتر خود منتشر کرده است. این فرد جزو تیمی است که بر روی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند کار می‌کنند. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گلوله به گوشی نوکیا ۳۰۱ اصابت کرده است، اما نتوانسته از میان آن عبور کند. گوشی نوکیا ۳۰۱ به طور کامل تخریب شده و دیگر امکان استفاده کردن از آن وجود نخواهد داشت اما خوشبختانه توانسته است جان کاربر خود را از مرگ نجات دهد.
 
گوشی نوکیا 301 جان یک مرد را نجات داد (2)
 
البته جالب است بدانید که هم اکنون بعضی از گوشی‌های هوشمند نسل جدید در حال آسیب رساندن به کاربران خود هستند. اما در سمت دیگر ماجرا بعضی دیگر جان کاربران خود را نجات می‌دهند. تقریبا یک ماه پیش بود که یک دستگاه هواوی پی ۸ لایت توانست جان فردی را نجات دهد.
در هر صورت این موضوع نشان از کیفیت ساخت بسیار بالای گوشی‌های شرکت نوکیا دارد. همان‌طور که در تصویر بالا شاهد هستید، گلوله نتوانسته است از نمایشگر گوشی نوکیا ۳۰۱ عبور کند. بر اساس اطلاعاتی که در این توییت منتشر شده بود، گوشی نوکیا ۳۰۱ توانسته است جان یک مرد افغان را از اصابت گلوله نجات دهد.
البته شاید بهتر باشد بدانید که گوشی شرکت نوکیا اولین بار نیست که جان فردی را نجات می‌دهد. در حقیقت دو سال پیش بود که یک دستگاه گوشی نوکیا لومیا ۵۲۰ با قرارگیری در مقابل گلوله جان یک پلیس برزیلی را نجات داد. آیا شما هنوز به گوشی‌های نوستالژیک نوکیا وفادار هستید و از آنها استفاده می‌کنید؟
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا