اخبار

گوشی هایی که طی این چند روز آپدیت اندروید نوقا ۷ می گیرند.

اندروید نوقا
طی ۱ ماه اخیر از عرضه اندروید نوقا ۷ ،خیلی از شرکت های مختلف گوشی های هوشمند این آپدیت را بر روی گوشی خود به روز رسانی و قابل ارائه به کاربران کرده اند.همانطور که در چند خبر قبل از این در موبایلستان دیدیم ،چندین گوشی جدید طی این هفته ای که گذشت آپدیت اندروید نوقا گرفتند.حال طی چند روز آینده به نظر می آید چند گوشی دیگر این آپدیت را برای کاربران به همراه خواهند داشت گه برای شما آن ها را لیست می کنیم.
یکی از این گوشی هایی که امروز خبر رسید که آپدیت جدید اندروید نوقا گرفته،سونی اکسپریا XZ است.این گوشی از سری گوشی های فوق هوشمند شرکت سونی اولین آپدیت خود را در کشور های استرالیا ،هلند و روسیه عرضه می کند.آپدیت اندرویند نوقا برای اکسپریا XZ حدود یک گیگابایت دیتا اینترنت لازم دارد.پس وای فای خود را شارژ کنید و تا پایان فقط خودتان استفاده کنید!
شرکت هواوی هم از این داستان عقب نیست و سه گوشی خود را دارای این آپدیت کرده.هواوی Mate8 ،Mate 9 و nova plus   این آپدیت را در خود جای داده است.
شرکت LG  هم با بهترین گوشی هوشمند خود این آپدیت را عرضه کرده،این آپدیت برای اولین بار برای LG G5 در کشور کره جنوبی و همچنین طبق خبری که در موبایلستان گذاشته شد توسط Spriint و T-mobile  در کشور آمریکا ارائه شد.این آپدیت برای هواوی حدود ۱٫۶ گیگابایت است،پس باز هم اشاره می کنیم که وای فای خود را شارژ کنید و تا پایان دانلود فقط خودتان ازش استفاده کنید!
و در پایان و تازه ترین خبر،سامسونگ در دل سری A 2016  خود آپدیت اندروید نوقا را عرضه میکند.سری های A این گوشی ،A3،A5,A7,A8,A9 و A9 pro همگی اپدیت اندروید نوقا را برای کاربران از امروز عرضه می کند.البته به نظر می رسد این آپدیت ابتدا در کشور کره جنوبی باشد و بعدا در سایر کشورها عرضه شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا