اخبار

گوشی هواوی پی ۹ ؛ از اژدهای چینی رونمایی شد

پس از ماه‌ها انتظار بالاخره هواوی پی ۹  معرفی شد . تقریباً به مدت دو ماهی می‌شد که فضای مجازی پر شده بود از اخباری در مورد گوشی هواوی پی ۹ و دوربین دوگانه‌ای که در پشت آن استفاده شده بود. دوربینی که گفته شده بود هواوی با همکاری کمپانی معتبر Leica آن را بهینه کرده است.
گوشی هواوی پی 9
هرچند امروز مشخص شد که این گفته‌ها صحت دارند و هر آنچه که تاکنون در فضای مجازی قرار گرفته است واقعیت دارند. بدنه‌ی این گوشی تماماً از جنس فلز است و تکنولوژی لیکا برای عکس‌برداری باکیفیت بالا بهره خواهد برد.
هواوی پی ۹ شباهت زیادی به جد خود، هواوی پی ۸ دارد، اما برخلاف آن گوشی، پرچم‌دار جدید هواوی از ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت خود استفاده خواهد کرد. گوشی هواوی پی ۹ از مشخصات و همچنین طراحی جالبی بهره می‌برد. بدنه‌ی یک‌پارچه که دارای سنسور اسکنر اثرانگشت در پشت خود بوده و همچنین صفحه‌ی ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی و ۲٫۵ بعدی بهره خواهد برد.
گوشی هواوی پی 9
از نظر حافظه گویا می‌توان میان ۳ و ۴ گیگابایت رم و همچنین ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی یکی را انتخاب کرد. گزینه‌ی ۳ گیگابایتی رم با رام ۳۲ گیگابایتی همراه است و مدل بالارده نیز با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت رام عرضه خواهد شد. درون گوشی هواوی پی ۹ می‌توان تراشه‌ی کرین ۹۵۵ را یافت که ساخت خود کمپانی هواوی است.
دوربین جلوی گوشی نیز ۸ مگاپیکسل بوده و باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر خواهد داشت. از نظر ابعادی پرچم‌دار جدید هواوی دارای ابعاد ۱۴۵ در ۷۰٫۹ به ضخامت ۶٫۹۵ است و ۱۴۴ گرم نیز وزن دارد.
مدل ۳ گیگابایتی گوشی هواوی پی ۹ قرار است ۵۹۹ یورو و مدل ۴ گیگابایتی آن نیز به قیمت ۶۴۹ یورو در شانزدهم آوریل عرضه خواهد شد. از نظر رنگ‌بندی می‌توان منتظر رنگ‌های سفید، طلایی، رز طلایی، نقره‌ای و خاکستری بود. این گوشی در ۲۹ کشور عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی هواوی پی ۹ (Huawei P9 )
صفحه نمایش اندازه : ۵٫۲ اینچرزولوشن : ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
سیستم عامل  اندروید ۶٫۰ که بر روی آن رابط کاربری هواوی سوار است
حافظه حافظه رم : ۳ / ۴ گیگابایتحافظه داخلی : ۳۲ / ۶۴ گیگابایت
پردازنده  کرین ۹۵۵ با تراشه‌ی ۱۰ هسته‌ای
ابعاد ۱۴۵ در ۷۰٫۹ در ۶٫۹۵ میلی‌متر
وزن ۱۴۴ گرم
دوربین دوربین اصلی : ترکیب دوگانه دوربین ۱۲ مگاپیکسلیدوربین جلو ( سلفی ) : دوربین ۸ مگاپیکسلی
باتری  ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، غیر قابل جداسازی

گالری تصاویر گوشی هواوی p9

 

گوشی هواوی پی 9

گوشی هواوی پی 9

گوشی هواوی پی 9گوشی هواوی پی 9

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا