اخبار

گوشی هوشمند بلابو پیکاسو معرفی شد

بعد از نمایشگاه بین المللی MWC 2016، بازار یک نفس راحت کشید و تقریبا تمامی ارکان اصلی امسال وارد شدند. اگر چه به جز طراحی ماژولار یکی از گوشی ها، دیگر نوآوری خاصی را شاهد نبودیم، اما به طور کلی کنگره جهانی امسال بسیار پر رونق بود. طی این رویداد، غول های آسیایی گلکسی اس ۷ و ال‌جی جی ۵ معرفی شدند. حال پس از اتمام این نمایشگاه، بار دیگر آسیایی‌ها روی صحنه آمده‌ اند، اما این‌بار با  نام کم‌تر شناخته شده‌ی بلابو پیکاسو ( Bluboo Picasso )
ساده بگوییم، بلابو پیکاسو نامی احمقانه برای یک گوشی هوشمند است. اما با نگاهی به مشخصات این گوشی، قضیه کاملا فرق خواهد کرد. این گوشی در بین دستگاه های بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه جای می‌گیرد، چرا که قیمت آن چیزی بین ۶۹ تا ۷۹ دلار است. اما این هزینه به هیچ وجه باعث کیفیت پایین سخت‌‌افزار نشده است؛ با نگاهی گذرا به پیکاسو، نه تنها به طراحی زیبا آن پی می‌برید، بلکه متوجه مشخصات  ستودنی آن نسبت به قیمتش  می‌شوید.

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/03/Bluboo-Picasso-18-w600.jpg

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/03/Bluboo-Picasso-3-w600.jpghttp://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/03/Bluboo-Picasso-2-w600.jpghttp://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/03/Bluboo-Picasso-5-w600.jpghttp://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/03/Bluboo-Picasso-6-w600.jpghttp://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/03/Bluboo-Picasso-4-w600.jpg

همانطور که گفتیم، برگ برنده‌ی این گوشی در مشخصات بالایش است. صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچی و با وضوح نمایش ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است، از پنل LTPS بهره برده و تراکم ۲۹۴ پیکسل در هر اینچ را خلق می‌کند. در کالبد این دستگاه، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیاتک MT6580A نهفته که اورکلاک ۱.۳ گیگاهرتز، رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه دارد. پیکاسو از مودم ال‌تی‌ای ( LTE ) پشتیبانی نمی‌کند.
برای بخش تصویر برداری لازم است از واژه‌ی “معقول” استفاده کنیم. این گوشی دوربین ۸ مگاپیکسی در قسمت پشتی خود جای داده و در رو به رو نیز دوربینی مشابه جای گرفته است. بلابو پیکاسو، با اندروید پیش‌فرض ۵.۱ آب‎نبات چوپی از جعبه خارج می‌شود.
همانطور که گفته شد، پیکاسو دستگاهی با طراحی بسیار زیبا است. طوایف رنگ بدنه‌ی آن متشکل از قهوه‌ای‌‌، آبی، زرد، صورتی، سفید، مشکی، و سبز است. فریم پشتی پیکاسو حالتی الماس گونه دارد که ما را از بروز هر گونه شکایت راجب طراجی آن باز می‌دارد.
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا