اخبار

گوشی هوشمند موتورولا موتو زد پلی در IFA 2016 معرفی شد

همانطور که می‌دانید مدت زیادی از معرفی دو گوشی هوشمند Moto Z و Moto Z Force نگذشته است و موتورولا تولید خود را به این دو محدود نکرده است، امروز این شرکت گوشی هوشمند موتورولا موتو زد پلی (Motorola Moto Z Play) را طی برگزاری نمایشگاه IFA 2016 به صورت رسمی معرفی کرد. آنطور که پیدا است قیمت  موتورولا موتو زد پلی ۴۰۸ دلار خواهد بود که پس از عرضه امکان خرید اقساطی آن با پرداخت هر ماه ۱۷ دلار امکان پذیر خواهد بود.
موتورولا موتو زد پلی (Motorola Moto Z Play) قرار است توسط اوپراتور واریزون روانه بازار ایالات متحده آمریکا شود. گوشی هوشمند موتورولا موتو زد پلی دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای کوالاکام اسنپدراگون ۶۲۵ و رم ۳ گیگابایتی است. این تراشه در اصل میانرده بوده اما در مقایسه با پرچم‌دار این سری یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ در Moto Z  قدرت خوبی را دارد و به صورت کلی برای اجرای اپلیکیشن‌های سنگین و همچنین بازی‌ها مناسب بوده و مشکلی را ندارد.
طراحی موتورولا موتو زد پلی زیبا بوده و آرگونومی کامل در آن رعایت شده است، پشت بدنه زیبای موتورولا موتو زد پلی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی باکیفیت وجود دارد که در واقع رزولوشن آن از Moto Z بیشتر است، لازم به ذکر است که تصاویر گرفته شده با Z Play درخشان بوده و رنگ‌ها به بهترین شکل ممکن در آن‌ها ثبت شده است. دوربین این دستگاه دارای سنسور فوکوس دوگانه بوده و ماژول لیزری آن عملکرد خوبی را دارد.
 
موتورولا موتو زد پلی - Motorola Moto Z Play
گوشی هوشمند Moto Z Play به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی ۶.۰.۱ مجهز است. همچنین اگر مقایسه به صورت کلی میان گوشی هوشمند Moto Z Play و Moto Z انجام شود باید اعلام کنم که تفاوت عمده‌اق در عملکرد این دو وجود ندارد. در طراحی و ساخت این گوشی هوشمند از دو جنس فلز و شیشه استفاده شده است، صفحه نمایش آن ۵.۲ اینج با وضوح فول اچ دی است که از قیمت آن کاسته و آن را به یک گوشی هوشمند نه چندان گران برای کاربران تبدیل کرده است.
این دیوایس دارای عمر باتری طولانی است است و به لطف پردزانده اسنپدراگون و همچنین ویژگی Doze در سیستم عامل اندروید مارشمالو مصرف را به حداقل رسانده است. باتری ۳۵۱۰ میلی امپری در گوشی هوشمند Moto Z Play عملکرد بی‌نظیری را دارد و شارژ کامل آن تا چهار روز مداوم دیوایس را روشن نگه می‌دارد.
 
موتورولا موتو زد پلی - Motorola Moto Z Play
از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به پورت یو اس بی از نوع سی اشاره کرد که سرعت بالایی را در زمان انتقال داده انجام می‌دهد. گوشی هوشمند Moto Z Play عملکرد فوق‌العاده‌ای را دارد و از نظر قیمت هم وضعیت مناسبی را دارا است. در ادامه نمایشگاه IFA 2016 برلین با ما همراه باشید، خبرهای داغ تری منتشر خواهد شد.
منبع :engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا