اخبار

گوشی هوشمند میزو MX6 با قاب تاشو متصل به آن در فضای آنلاین خودنمایی کرد

کمپانی میزو امسال تاکنون چهار گوشی هوشمند را معرفی کرده است. گوشی‌های Meizu M3، M3 Note، PRO 6 و M3s چهار مدل از گوشی‌های هوشمند معرفی شده این کمپانی است. می‌توان گفت که میزو اکنون آماده است تا محصول دیگری را معرفی کند. گوشی هوشمند میزو MX6 که در این مدت شایعات زیادی نیز پیرامون آن در گردش بوده، آماده می‌شود تا به بازار گوشی‌های هوشمند وارد گردد.
این گوشی هوشمند تاکنون در بنچمارک‌های گیک‌بنچ و انتوتو محک خورده، رندرهایی از آن به بیرون درز کرده و حتی تصویری واقعی از این گوشی نیز در فضای آنلاین منتشر شده است. با توجه به نشت تمامی این خبرها و به ‌اظهار نظر مدیر‌عامل این کمپانی، گوشی Meizu MX6 تا حدودی به مدل میزو پرو ۶ شبیه بوده که باعث شده مدیر‌عامل میزو نیز چندان نظر مساعدی درباره‌ این مساله نداشته باشد. در هر صورت گوشی هوشمند میزو MX6 در ۱۹ جولای (۲۹ تیرماه) راه‌اندازی خواهد شد.
اگر به تصاویر زیر نگاهی بیندازید، دو رندر جدید از موبایل میزو MX6 را خواهید دید. این تصاویر گوشی جدید میزو را در یک قاب که به نظر قاب تاشو می‌رسد، نشان می‌دهد و حاکی از آن است که میزو محصول جدید خود را با این لوازم جانبی عرضه خواهد کرد. این قاب سفید رنگ بوده؛ اما انتظار می‌رود میزو رنگ‌بندی‌های متنوع دیگری نیز برای آن در نظر گرفته باشد. این قاب در قسمت جلو، برشی برای دیدن نمایشگر گوشی نداشته و همه شواهد بیانگر آن است که این قاب، یک قاب معمولی تاشو خواهد بود.
اگر با دقت بیشتری به تصاویر ارائه شده نگاه کنید. دوربین رو به عقب این دستگاه را خواهید دید که یک فلش دوگانه LED در زیر آن قرار گرفته است. سنسور دوربین کمی بیرون زده و رینگ فلشی که در گوشی میزو پرو ۶ قرار داشت در این مدل دیده نمی‌شود. هر دو کلید پاور/ قفل و تنظیم صداً نیز در سمت راست این گوشی هوشمند فلزی قرار گرفته است.
اگر بخواهیم مشخصات این اسمارت فون را مرور کنیم، باید گفت؛ گوشی میزو ام ایکس ۶ از پردازنده ۱۰ هسته‌ای Helio X20 مدیاتک با ساختار معماری ۶۴ بیتی قدرت می‌گیرد. این گوشی با ۴ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو عرضه شده و این درحالیست که رابط کاربری Flyme 5.2.2.0G میزو بر بالای این سیستم‌عامل گوگل خودنمایی خواهد کرد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره سنسور دوربین گوشی هوشمند میزو MX6 وجود ندارد. سنسور‌های ۱۲ مگاپیکسلی، ۱۳ مگاپیکسلی و حتی ۲۰٫۷ مگاپیکسلی، شایعاتی بوده که درباره دوربین این دستگاه منتشر شده است؛ اما همان‌طور که می‌دانید تمامی این‌ها شایعاتی بیش نیست و مسلما برای دریافت اطلاعات دقیق و جزئیات بیشتر می‌توان تا ۲۹ تیرماه صبر کرد. روز رونمایی از این گوشی هوشمند نزدیک است.
گوشی هوشمند میزو MX6
گوشی هوشمند میزو MX6

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا