اخبار

گوشی هوشمند LeEco Le 2S در TENAA رویت شد

اوایل ماه جاری بود که شایعاتی در مورد گوشی‌هوشمند LeEco Le 2S منتشر شد مبنی بر اینکه این محصول از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بهره خواهد برد و نیز ۸ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. باور این شایعه کمی سخت‌ بود و سپس با گذشت چند روز از انتشار این خبر، مشخصات فنی گوشی‌هوشمند مورد بحث در بنچمارک GFXBench نیز رویت شد. بر اساس اطلاعاتی که در جی‌اف‌ایکس بنچ منتشر شده، گوشی یاد شده از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. اما حالا خبر جدیدی در مورد این محصول منتشر شده که این‌بار نیز مشخصاتی متفاوت را نشان می‌دهد.
 
امروز گوشی‌هوشمند LeEco Le 2S با شناسه‌ی مدل LEX652 در آژانس TENAA تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده است. بر اساس سندی که مرتبط با این محصول است، نمایشگر این گوشی از نوع IPS بوده و ابعادی ۵.۵ اینچی دارد. این صفحه‌نمایش رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند. در دل این دستگاه یک پردازنده Heilo X25 ساخت مدیاتک قرار داده شده که شامل ۱۰ هسته‌ی پردازشی ۲.۵ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 است.

 

گوشی هوشمند LeEco Le 2S در TENAA رویت شد

 

گوشی‌هوشمند LeEco Le 2S در ماه آینده احتمالا معرفی خواهد شد و تا آن زمان با ما همراه باشید تا اطلاعات و جزئیات بیشتری را در مورد این محصول بدست آورید.
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا