اخبار

گوشی وان پلاس ۶ در سه نسخه عرضه می شود

قیمت گوشی وان پلاس ۶ و مشخصات عرضه آن فاش شد. در کنار این گوشی یک هدفون بی سیم به نام OnePlus Bullets Wireless نیز به چشم می خورد.

وان پلاس هنوز هم به طور قطعی از گوشی وان پلاس ۶ صحبتی به میان نیاورده است و تا زمان رونمایی این محصولات شایعات اطراف آن زیاد خواهد بود. اکثر شایعات پیرامون اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ می چرخد. ولی باید دید که این گوشی با چه قیمتی وارد بازار می شود؟
وان پلاس 6گزارشی جدید قیمت مدل وان پلاس ۶ را نشان می دهد و همچنین بیان می کند که این گوشی در سه مدل متفاوت عرضه خواهد شد. مدل مجهز به رم ۶ + حافظه ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت نزدیک به ۵۲۰ دلار، مدل حاوی رم ۶ + حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت نزدیک به ۶۰۰ دلار و مدل پریمیوم آن با رم ۸ + حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمتی در حدود ۶۹۳ دلار روانه بازار خواهد شد. البته قابل توجه است که گران ترین مدل نامبرده در اینجا تنها ۶۹۳ دلار قیمت دارد.
البته در کنار سه محصول نام یک هدفون بی سیم نیز به چشم می خورد، OnePlus Bullets Wireless هدفونی است که در کنار محصولات به فروش خواهد رسید. ما می‌دانیم که این گوشی فاقد جک هدفون بر روی بدنه خود است،‌ بنابراین وان پلاس همانند اپل می‌خواهد از این قضیه نهایت استفاده را کرده و هدفون های بیسیم خود را نیز به عرضه درآورد.
نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی تمام صفحه با وضوح Full HD و طراحی با بریدگی بالای صفحه روی وان پلاس ۶ تجهیز شده است. در زیر قاب آن نیز تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ همراه یک باتری با ظرفیت ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت جای خواهد گرفت. در قاب پشتی نیز به طبع می‌توان انتظار ملاقات با دوربین دوگانه را داشت.
 


بیشتر بخوانید:

قابلیت جدید وان پلاس ۶

شایعاتی در رابطه با قیمت وان پلاس ۶

عکس های واقعی وان پلاس ۶ لو رفت

افشای قیمت وان پلاس ۶

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا