اخبار

گوشی ویندوزی ایسر Liquid Jade Primo معرفی شد

کمپانی ایسر امروز از یک گوشی پرچم دار مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل با نام Liquid Jade Primo در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با رقیب پرچم داران مایکروسافت بیشتر آشنا شویم.

مشخصات فنی گوشی Acer Liquid Jade Primo :

  • چیپست ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ کوالکام
  • رم ۳ گیگابایتی
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
  • نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد با زرولوشن ۱۰۸۰P و محافظ گوریلا گلاس ۲.۵D
  • دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکس با فلش LED دوگانه
  • دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی
  • شبکه Cat. 6 LTE

طراحی این گوشی همانند محصولات سری Liquid Jade به صورت براق در نظر گرفته شده و قسمت جلویی آن را نیز پوشش گوریلا گلس در برگرفته است.
 
acer-Liquid-Jade-Primo-1
از مشخصات فنی گوشی ویندوزی ایسر Liquid Jade Primo  می توان به  چیپست ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی (رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل)، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از پورت USB نوع C اشاره کرد.
این گوشی از بسیاری جهات به اسمارت فون لومیا ۹۵۰ شباهت دارد و به لطف ویژگی های سطح بالای خود، قادر به پشتیبانی از یکی از ویژگی های مهیج ویندوز ۱۰ به نام کانتینیوم است. بدین ترتیب، می توانید با استفاده از یک Display Dock و اتصال گوشی به یک کیبورد، ماوس و نمایشگر، از اپلیکیشن های یونیورسال ویندوز ۱۰ نهایت استفاده را ببرید و یا به عبارتی دیگر از گوشی خود به عنوان یک رایانه شخصی استفاده کنید.
یکی دیگر از ویژگی های دیگری که ایسر در این گوشی از پرچم داران مایکروسافت به ارث برده است ، قابلیت Continuum می باشد که از طریق داک Continuum می‌توان ماوس و صفحه کلید را به گوشی متصل کرد و تصویر سیستم‌عامل ویندوز را بر روی نمایشگرهای بزرگ مشاهده نمود.
گفته می شود عرضه این گوشی از ماه فوریه و با قیمت ۶۲۰ دلار آغاز شود. البته هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول در آمریکا منتشر نشده است.
منبع : windowscentral

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا