اخبار

گوشی ویندوزی HP Falcon به واقعیت پیوست ، رونمایی در CES 2016

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد شرکت اچ پی ( HP ) که کمتر نام آن را در صنعت گوشی های موبایل شنیده ایم، در حال کار بر روی یک گوشی بالارده با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل است.این گوشی که با نام اچ پی فالکون ( HP Falcon ) شناخته می شود اکنون توسط وب سایت آلمانی Dr Windows تایید شده و گفته می شود در کنگره جهانی موبایل بارسلون ( MWC 2016 ) رونمایی خواهد شد.
همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، اچ پی قصد دارد گوشی Falcon را در رویداد بارسلون رونمایی کند و از آن‌جایی که این رویداد در اوایل اسفند‌ماه برگزار می‌شود، زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی و منتشر شدن اطلاعات رسمی آن نمانده است. تا آن زمان نگاهی به مشخصات فنی شایعه شده می‌اندزایم.
از مشخصات این گوشی که از طریق بنچمارکی که مدتی قبل از آن منتشر شد می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، دوربین عقب ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰x2560 پیکسلی اشاره کرد. البته اشاره به یک مورد در رابطه با این بنچمارک ضروروی می باشد؛ با توجه به این که اعداد مربوط به حافظه رم و حاظه ذخیره سازی، مربوط به حافظه های در دسترس در زمان انجام تست بنچمارک هستند، با استفاده از این بنچمارک یاد شده نمی توان از اعداد دقیق آن ها آگاهی یافت.
این گوشی با مشخصات فنی خود می‌تواند پرچم‌داران مایکروسافت را کنار بزند و ایجاد رقابت در دستگاه‌های ویندوز ۱۰ برای کاربران اصلا نمی‌تواند به عنوان یک مشکل حساب شود بلکه از این پس کاربران می‌توانند انتخاب بیشتری را برای گوشی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ داشته باشند.
منبع :WMPOWERUSER

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا