نماد سایت موبایلستان

گوشی ویوو اس ۱۸ پرو معرفی شد

اس 18 پرو

شرکت ویوو به تازگی از گوشی اس ۱۸ پرو رونمایی کرد. مدلی میان‌رده که از طراحی شیک و سخت افزاری قابل توجه بهره می‌برد. این گوشی بدنه پلاستیکی و فریم پلاستیکی شامل آن شد.

در ابعاد ۱۶۴ در ۷۵ در ۷.۵ میلیمتر بوده و وزن ۱۸۸ گرمی دارد. همچنین باید به استاندارد ضدپاشش آب IP54 هم اشاره کنیم. محصول ویوو به نمایشگر ۶.۷۸ اینچی حفره‌دار با پنل امولد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شد. دستگاه نمایشگری با شدت روشنایی ۲۸۰۰ نیتی داشته و این نمایشگر حاشیه کمی هم دارد و وضوح آن FHD+ است.

در بخش سخت افزاری باید به پردازنده دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مدیاتک ۴ نانومتری و تراشه گرافیکی Immortalis-G715 MC11 اشاره کرد. در سوی دیگر باید به ۱۲ تا ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی اشاره کنیم. این مدل فاقد اسلات کارت میکرو اس دی بوده و می‌تواند عملکرد مطلوبی در پردازش از خود نشان دهد و یک میان رده جذاب است.

گوشی اس ۱۸ پرو در عقب سه حسگر دوربین واید ۵۰ مگاپیکسل، اولتراواید ۵۰ مگاپیکسل و تله فوتو ۱۲ مگاپیکسل دارد. همچنین توانایی ضبط ویدئو ۴کی هم داشته و یک مدل ساده نیست. در بخش سلفی نیز دوربین ۵۰ مگاپیکسل شامل آن شده که توانایی ضبط ویدئو ۴کی را ارائه می‌دهد. این مدل حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر داشته و پورت USB-C هم در آن دیده می‌شود.

در سوی دیگر باید به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۸۰ وات هم اشاره کنیم. این مدل در رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای با قیمت ۴۱۰ یورو به فروش می‌رسد. تاریخ عرضه اواخر ماه دسامبر خواهد بود و ابتدا در چین عرضه خواهد شد.

مشخصات کلیدی ویوو اس ۱۸ای

شرکت ویوو در نظر دارد بزودی مدل‌های دیگری هم به سبد محصول خود بیافزاید. این مدل فعلا راهی بازار چین شده و مدتی بعد در سایر نقاط نیز می‌توان آن را تهیه کرد. انتظار داریم بزودی مدل‌های جذاب و قدرتمندی توسط این برند ارائه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل