اخبار

گوشی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج با قاب طلا ۲۴ عیار

هنوز یک هفته از معرفی جدیدترین پرچم‌داران کمپانی سامسونگ در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) نگذشته که کمپانی کره‌ای با همکاری Truly Exquisite دست به تبلیغ یک ورژن گران قیمت از گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) با قابی از جنس طلا زده‌اند.
البته انتخاب‌های شما به طلای ۲۴ عیار محدود نبوده و مدلی به رنگ رز طلایی با طلای ۱۸ عیار، یا مدلی از رنگ و جنس پلاتینیوم می‌توانید سفارش دهید. سازنده این قاب‌ها نیز Truly Exquisite است که از هم اکنون پیش فروش گوشی‌ها را به قیمت ۱,۷۰۰ پوند آغاز کرده‌ است.
جالب است بدانید که پس از پیش‌خرید گوشی گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج، تنها کافی‌ست که ۲۱ روز بعد از عرضه‌ی پرچم‌داران سامسونگ در یازدهم مارس (بیست و یکم اسفند) صبر کنید تا سفارشی که داده‌اید برایتان ارسال گردد. ارسال گوشی به سرتاسر جهان مجانی بوده و کمپانی اعلام کرده که گوشی‌ها یک سال نیز وارانتی دارند.
این گوشی‌ها در یک جعبه لوکس از جنس چوب قرار داده شده و ارسال می‌گردند. همچنین در کنار لوازم جانبی و یک هدست واقعیت مجازی Gear VR ، داخل جعبه یک پد شارژ بی‌سیم قرار خواهد داشت.
 

پیش فروش گوشی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج با قاب طلا ۲۴ عیار آغاز شد

پیش فروش گوشی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج با قاب طلا ۲۴ عیار آغاز شد ۱

منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا