اخبار

گوشی Honor 9 طی مراسمی در ایران رونمایی شد

سه شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۶، طی مراسمی که در هتل اسپیناس پالاس تهران در حضور اصحاب رسانه برگذار شد، گوشی Honor 9 در ایران رونمایی شد.
 
گوشی Honor 9 طی مراسمی در ایران رونمایی شد
 
همانطور که اطلاع دارید برند Honor یک برند مستقل از هواوی می باشد و از زمان شکل گیری این برند تا کنون روند رو به رشد بسیار خوبی داشته است. این برند که جامعه هدف آن نسل جوان می باشد توانسته جزء برترین برندهای فروش آنلاین در چین قرار بگیرد. کلیه فعالیت های برند Honor در ایران تا به امروز در زیر پوشش شرکت هواوی بوده است و مسئولان شرکت هواوی در تلاش هستند تا این برند به استقلال کاملی در ایران دست پیدا کند. این برند بر خلاف برند هواوی که تمرکز ویژه‌ای روی فروش آفلاین محصولات دارد، توجه خود را به کانال های فروش آنلاین معطوف کرده است. این برند سریع‌ترین رشد را در میان برندهای تلفن همراه آنلاین تا به امروز داشته است.
 
گوشی Honor 9 طی مراسمی در ایران رونمایی شد
 
آنر ۹ با نمایشگر ۵.۱۵ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و پردازنده‌ی بالارده‌ی کرین ۹۶۰ وارد بازار‌ شده است. نمایشگر FullHD آنر ۹ دارای تراکم ۴۲۸ پیکسلی می باشد. استفاده از شیشه‌ سه بعدی ۱۵ لایه گوریلا گلس ۳ در پشت دستگاه و ترکیب آن با فریم فلزی و شیشه‌ی ۲٫۵D بخش جلویی، جلوه‌ی زیبایی به آنر ۹ بخشیده است. شیشه‌ استفاده شده در پشت گوشی به‌صورت یکپارچه است و دوربین دوگانه‌ی دستگاه را نیز در بر می‌گیرد. در نگاهی دقیقتر به آنر ۹ پیوند مناسب بخش‌های شیشه‌ای پشت و جلوی گوشی به فریم فلزی دستگاه نمایان است.
 
 
آنر ۹ به دوربین دوگانه‌‌‌ با سنسورهای ۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید و ۱۲ مگاپیکسل رنگی مجهز شده است. هواوی همچنین از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با f/1.9 در آنر ۹ استفاده کرده است. همانند دیگر نمونه‌های مجهز به دوربین دوگانه، آنر ۹ قادر به زوم دو برابری بدون افت کیفیت است.
هواوی از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع استفاده کرده است؛ به ادعای هواوی، شارژ شدن ۴۰ درصد از آن تنها به ۳۰ دقیقه زمان‌ نیاز دارد. آنر ۹ با اندروید ۷ نوقا وارد بازار خواهد شد؛ اما به گفته‌ی مدیر برند آنر در ایران، تا پایان سال جاری میلادی شاهد بروزرسانی آن به اندروید اوریو و نسخه‌ی هشتم EMUI خواهیم بود.
 
گوشی Honor 9 طی مراسمی در ایران رونمایی شد
 
آنر ۹ به اعلام هواوی در دو نسخه و در دو رنگ به بازار عرضه خواهد شد که قیمت و زمان عرضه آن‌ها به شرح زیر است:

  • آنر ۹ با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم از هفته آینده (ابتدای آذرماه) با قیمت یک میلیون و ۷۹۹ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد.
  • آنر ۹ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم از هفته آینده (ابتدای آذرماه) با قیمت یک میلیون و ۹۹۹ هزار تومان تنها در فروشگاه‌های آنلاین عرضه خواهد شد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا