اخبار

گوشی iMan Victor ؛ یک گوشی هوشمند لوکس با گواهینامه IP67

ایمان ویکتور معرفی شد. درست شنید؛ اما ما اینجا قصد نداریم تا شخص خاصی را به شما معرفی کنیم بلکه این نام یک برند جدید در بازار گوشی های هوشمند خواهد بود. گوشی iMan Victor با قابی از آلیاژ Liquid Metal و کد حفاظتی IP67 معرفی شد.
این روزها را باید متعلق به کمپانی های سازنده چینی دانست. هر روز یک خبر متفاوت از این شرکت ها شنیده می شود و هر بار چیزهای جالبی از آنها به گوش می رسد. کمپانی iMan نیز یکی از آنهاست. مطمئنا نام این کمپانی تا کنون به گوشتان نخورده است؛ اما جالب اینجاست که این کمپانی ناشناخته با دستگاه جدیدی پا به عرصه ساخت گوشی های هوشمند گذاشته است. در حالی که رقابت در بازار اسمارت فون ها بسیار سخت شده است، گوشی iMan Victor محصول جدیدی است که گویا قصد دارد تا خود را به عنوان یک دستگاه لوکس مقرون به صرفه معرفی کند.
 

 گوشی iMan Victor با قابی از آلیاژ Liquid Metal و کد حفاظتی IP67 معرفی شد.

 
اگر تعجب می کنید که چرا از این گوشی با عنوان لوکس یاد می کنیم پس کمی صبر کنید. جواب را به زودی خواهید یافت. گوشی iMan Victor با یک قاب بسیار عالی با آلیاژ Liquid Metal ساخته شده که باعث می شود این دستگاه ظاهری بسیار شیک داشته باشد. علاوه بر این گواهینامه IP67 نیز که به معنای ضد آب بودن است در این دستگاه دیده می شود. این کمپانی ادعا کرده که گوشی iMan Victor اولین گوشی لاکچری دنیاست که با قاب لیکویید متال از کد حفاظتی IP67 برخوردار شده است.
 
این کمپانی ادعا کرده که گوشی iMan Victor اولین گوشی لاکچری دنیاست که با قاب لیکویید متال از کد حفاظتی IP67 برخوردار شده است.
از دیگر مشخصات گوشی ایمان Victor باید به پردازنده ۸ هسته ای Helio P10 در آن اشاره کرد. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ناشناخته، پنل جلویی آن را زینت بخشیده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX214 در پنل پشتی آن جا خوش کرده و سنسور اثر انگشت آن قادر است تا در کمتر از ۰.۲ ثانیه قفل دستگاه را باز کند. این گوشی هوشمند لوکس انتظار می رود که در ماه سپتامبر و با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار عرضه شود.
شاید با این قیمت چنین مشخصاتی، بهترین نباشد؛ اما یادتان نرود که شرکت ایمان گوشی جدید برند ویکتوری خود را با قابی از لیکویید متال روانه بازار خواهد کرد که آن را بسیار منحصر به فرد می کند، پس می تواند حتی قیمت بسیار مناسبی هم باشد. در هر صورت عجله نکنید. ایمان ویکتور به زودی وارد بازار خواهد شد و مطمئنا در آن زمان بررسی دقیق تری صورت خواهد گرفت.
 
منبع: gizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا