اخبار

گوشی Le Max Pro، سوم اسفند ماه معرفی می شود

اگر به یاد داشته باشید کمپانی Letv که به تازگی به LeEco تغییر نام داده بود اولین گوشی که در آن تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به کار رفته را در رویداد CES 2016 معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد که کمپانی چینی قصد دارد تا فبلت قدرتمند خود، Le Max Pro را سوم اسفند ماه روانه بازار کند.
همانطور که می‌دانید شیائومی می‌خواهد پرچم‌دار خود که شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) نام دارد و در آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به کار رفته را پنجم اسفند ماه در بارسلونا و همچنین بیجینگ معرفی کند. هرچند، کمپانی LeEco نام گوشی خود را به عنوان اولین موبایلی که در آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده در تاریخ ثبت کرد، اما به نظر می‌رسد که این اقدام کافی نبوده و می‌خواهد اولین کمپانی نیز باشد که گوشی با تراشه‌ی جدید کوالکام عرضه کرده‌ است.
پوستر تبلیغاتی که توسط کمپانی منتشر شده نیز به سوم اسفند ماه اشاره می‌کند و بطور جالبی در پوستر به پنچم اسفند نیز اشاره می‌گردد. همچنین کلمه‌ی «اولین» نیز در پوستر درشت نوشته شده. به نظر می‌رسد هدف از این کار اشاره به معرفی گوشی شیائومی Mi 5 بوده و همچنین به تاریخ عرضه‌ی پرچم‌دار کمپانی LeEco اشاره شده که به زودی آماده برای خریداری خواهد بود. هرچند ما هنوز اطلاعاتی بیشتری در اختیار نداریم و امکان دارد منظور از پوستر، عرضه شدن گوشی Le Max Pro در سوم اسفند ماه در کشور چین باشد.
Le Max Pro در سوم اسفند ماه عرضه خواهد شد ۱
طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، Le Max Pro دارای یک صفحه‌ی ۶.۳۳ اینچی با رزولوشن QHD بوده و از حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت و گزینه‌های حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۳۲، ۶۴، و ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. زیر قاب این گوشی از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده که به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ همراه خواهد بود.
در پشت این گوشی از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی استفاده شده و همچنین یک باتری با ظرفیت ۳,۴۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز وظیفه تامین انرژی گوشی را به عهده دارد. در انتهای این گوشی از یک درگاه USB نوع C استفاده شده، و این گوشی مبتنی بر اندروید ۶.۰ مارشمیلو خواهد بود. بدنه‌ی این گوشی از جنس فلز بوده و یک اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی درست زیر دوربین آن قرار گرفته است.
به نظر می‌رسد که زودتر از آنچه که انتظار داشتیم باید شاهد عرضه‌ی این فبلت باشیم. احتمالا این گوشی ابتدا در چین عرضه خواهد و سپس باید منتظر Le Max Pro در دیگر نقاط جهان باشیم.
منبع: androidheadline

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا