اخبار

گوشی Ulefone Future با صفحه بدون حاشیه رسما معرفی شد

در مورد گوشی Ulefone Future اخبار زیادی منتشر شده و به لطف تیزرها و همچنین شایعاتی که در فضای مجازی پخش شده‌اند اطلاعات زیادی از این موبایل به دست آورده‌ایم. هرچند در نهایت، کمپانی Ulefone  در روز گذشته از گوشی Ulefone Future رونمایی کرد تا به تمام شایعات خاتمه دهد.
گوشی Ulefone Future دارای صفحه‌ی بدون حاشیه است و به عنوان پرچم‌دار این کمپانی از سخت افزار مناسبی نیز بهره می‌برد. همین امر سبب می‌گردد تا حداقل شاهد رشد طرفداران و علاقه‌مندان این کمپانی در کشور چین، جایی که این کمپانی تاسیس شده است باشیم.
جدا از صفحه‌ی بدون حاشیه که در گوشی Ulefone Future استفاده شده است می‌توان سنسور اسکنر اثر انگشت را در این گوشی مشاهده کرد که در سمت راست گوشی و درست در کنار دکمه‌ی پاور قرار گرفته است. البته این گزینه‌ها تنها مشخصات جالب این موبایل نیستند.
در زیر قاب این گوشی می‌توان تراشه‌ی هلیو پی ۱۰ را مشاهده کرد که بر روی آن یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز قرار گرفته است. همچنین می‌توان به استفاده از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی رام ۳۲ گیگابایتی در گوشی Ulefone Future اشاره کرد.
در پشت این گوشی می‌توان یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی S5K3P3 سامسونگ را به همراه PDAF و فلش دوگانه مشاهده کرد. صفحه‌ی این گوشی نیز در کنار بدون حاشیه بودن دارای ابعاد ۵٫۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰p است.
یک باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز وظیفه تامین انرژی لازم برای گوشی Ulefone Future را بر عهده دارد. هرچند که شاید این ظرفیت چنگی به دل نزند اما به لطف شارژ سریع ۹V/ 2A~3A می‌توان باتری خالی شده را در هرچه سریع‌تر شارژ کرد. طبق آنچه که اعلام شده کاربران می‌توانند تنها در عرض یک ساعت شارژ باتری خالی شده‌ی خود را به ۱۰۰ درصد برسانند.
گوشی Ulefone Future که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو است جدا از قابلیت شارژ سریع از ۴G LTE Cat 6، سنسور ژیروسکوپ برای پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی و USB نوع C بهره می‌برد.
بدنه‌ی این گوشی چینی از آلیاژ منیزیوم ساخته شده و همچنین دارای ابعاد ۱۵۱٫۵ در ۷۳٫۵ به ضخامت ۸٫۶ میلی‌متر است و تنها ۱۸۵ گرم وزن دارد. این گوشی قرار است از هفته‌ی آینده به فروش رسد و در دو رنگ طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد.

Banner

1

2

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا