اخبار

گوشی UMi ROME معرفی شد : پردازنده ۸ هسته ای ، ۳ گیگابایت رم ، دوربین ۱۳ فقط ۹۰ دلار !

کبار دیگر چینی ها با دستگاهی قدرتمند و ارزان قیمت همه را متعجب کردند.اینبار نوبت به کمپانی UMi رسیده تا با گوشی UMi ROME خبر ساز شود.جالب است این گوشی که مشخصاتی بالاتر از بسیازی از میان رده های بازار دارد تنها ۸۹.۹۹ ( ۹۰ دلار ؟! ) قیمت گذاری شده که برای اسمارت فونی با این مشحصات بسیار عالی به نظر می رسد.
UMi-ROME-1
UMi ROME دارای قاب فلزی و ضخامت بدنه ۷.۹ میلیمتر می باشد، و طراحی آن به دستگاههای گلکسی نوت ۵ و شیائومی نوت پرو شباهت دارد.
این گوشی به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۷۲۰x1280 و تراکم پیکسل خوب ۲۶۷ppi مجهز شده که عالی نیست، اما در این بازه قیمت بسیار مناسب و قابل قبول است.همچنین شیشه محافظ پانل نمایشگر از نوع منحنی ۲.۵D می باشد.
UMi-ROME-2
قلب تپنده دستگاه را تراشه هشت هسته ای ۶۴ بیتی MediaTek MT6753 مدیاتک با پردازشگر گرافیکی ARM Mali T-720 GPU و سه گیگابایت حافظه رم تشکیل داده است.حافظه داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت بوده و متاسفانه امکان ارتقاء این حافظه از طریق microSD وجود ندارد.
در بخش تصویربرداری این گوشی به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Sony IMX164 با فلش دوگانه led در بدنه پشت و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی در پنل جلو مجهز شده است. در نهایت باید گفت که UMi ROME اندروید۵.۱ لالی پاپ را اجرا کرده و دارای باتری به ظرفیت ۲۵۰۰ میلی امپر ساعت است.
این محصول قرار است بزودی در بازار چین و با قیمت ۸۹.۹۹ دلار عرضه شود اما هیچ اطلاعاتی از عرضه آن در سایر بازارها در دسترس نیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا