اخبار

گوشیHuawei Y7 Prime ؛ شوالیه ای برای بازیکنان حرفه ای

گیمرها نقشی فانتزی بازی نمی‌کنند. در مقابل بازیکنان نقش شخصیت‌ها را در یک محیط داستانی آنلاین بازی می‌کنند، یک روایت را با تصمیمات و انجام مأموریتی که به آنها محول شده به پایان می‌رسانند.
Y7 Prime یک قهرمان و عضوی جدید از خانواده Y هواوی است که به خوبی می تواند از پس بازی های موبایلی سنگین بر آید.
از باتری قوی برای بازی در تمام طول روز گرفته تا پردازنده قدرتمند برای سرعت بخشیدن به پروسه بازی و طراحی فلزی آن برای در دست نگه داشتن گوشی در طول ساعت‌ها بازی در حال حرکت، امکاناتی است که Y7 Prime ارایه می‌دهد.
در واقع ویژگی‌های قهرمانانه Y7 Prime در کیفیت شخصیت‌های بازی تجسم پیدا کرده است.
حال کدام ویژگی برای شما مهم است زمانی که در حال انتخاب یک شوالیه هستید. به نظر شما Y7 Prime چگونه عمل می‌کند؟
 

دوام

Y7 Prime یک شوالیه قدرتمند است. یک گوشی با باتری ۴ هزارمیلی‌آمپرساعتی که خیال کاربر را بابت بیش از یک روز کامل کاری حتی در زمینه بازی راحت می‌کند.
 

هوش

قهرمانان با هوش بالا، مبارزان استراتژیکی هستند که بر هوش و ذهنشان تکیه می‌کنند تا در مبارزه با دشمن برنده شوند. Y7 Prime با رابط کاربری EMUI 5.1 هوشمندتر شده و عملکردهای بهینه بسیاری در رابط کاربری آن گنجانده شده است.
هواوی در این گوشی قابلیتی ارایه کرده که در استفاده طولانی مدت از گوشی با کم کردن طیف آبی در هنگام بازی از خستگی چشم جلوگیری می‌کند.
 

سرعت

سرعت در تجسم شخصیت‌های بازی همانند حرکت باد عمل می‌کند؛ گیمرها نیاز به سرعت بالا دارند.
این گوشی با پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، همه چیزهایی که یک گیمر نیاز دارد را فراهم می‌کند. به علاوه این میزان حافظه می تواند تا ۱۲۸ گیگابایت هم با کارت حافظه افزایش پیدا کند.
 

بدنه مقاوم

هواوی برای محافظت از Y7 Prime و افزایش عملکرد قابلیت‌های بازی، در ساخت بدنه‌ دستگاه از فلز مقاومی استفاده کرده و گوشه‌ها به گونه‌ای گرد شده‌اند که علاوه بر مقاومت، روی زیبایی دستگاه و همچنین راحت در دست قرار گرفتن آن در هنگام بازی و سایر استفاده ها بی تاثیر نبوده است.
Y7 Prime به صفحه نمایش ۵/۵ اینچی HD با شیشه ۲٫۵D برخوردار از انحنای یکپارچه با بدنه مجهز شده و رنگ‌ها را روشن و درخشان نمایش می‌دهد.

چابکی

دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی Y7 Prime دارای پیکسل‌های بزرگ ۱٫۲۵μm برای عکاسی با کیفیت حتی در محیط های کم نوز است و از فوکوس اتوماتیک با تکنولوژی (PDAF) بهره می‌برد، بنابراین قادر است در کمتر از ۰٫۳ ثانیه روی سوژه فوکوس و سوژه‌های خود را در حال حرکت با کیفیت خوب ثبت کند. ویژگی “Perfect Selfie”، نیز به کاربر کمک می‌کند که عکس‌های سلفی را با کیفیت بالا با دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی این Y7 Prime با کیفیت فوق العاده بگیرد. علاوه بر این، Panorama Selfie به شما اجازه می‌دهد عکس‌هایی با زاویه دید باز ثبت کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا