اخبار

گوگل بندهای MODE را برای اسمارت واچ های اندرویدوری رونمایی کرد

با وجود اینکه نام اسمارت واچ Pebble به دلیل کسب محبوبیت اخیرش در بین لوازم و گجت های کوچک مچی معتبر شده اما اندروید ور گوگل توانسته در بین بسیاری از شرکت های OEM رواج پیدا کند و راه آنها را برای حضور در این عرصه هموار کند. علاوه بر این، گوگل به تازگی بندهای مخصوص اندرویدور را با برند MODE رونمایی کرده که ساز و کار متفاوتی با سایر محصولات مشابه دارد.
با توجه به آماده شدن زیر ساخت های مورد نیاز برای تولید نسل جدیدی از پوشیدنی ها، گوگل برای کمک به توسعه این گجت های پوشیدنی نوظهور قصد دارد پشتیبانی گسترده تری در زمینه لوازم جانبی به عمل بیاورد.
این غول جستجو به تازگی مجموعه ای از بندهای جدید خود را برای دستگاه های اندرویدوری رونمایی کرده است که برای اتصال به ساعت های هوشمند از مکانیزم گیره ای بهره می برند. این بندها با نام ‘MODE’ شناخته می شوند و مکانیزم گیره ای آنها باعث راحت تر شدن مراحل تعویض بند اسمارت واچ ها شده است.
Hadley Roma اولین و تنها برندی ست که به این گروه پیوسته و بندهای برند MODE را تولید کرده است. علاوه بر این، طیف وسیعی از مدل های خیره کننده بندهای اسمارت واچ در سایزهای مختلف برای صاحبان محصولات اندرویدوری تولید شده اند که دست کاربران را در انتخاب باز می گذارد و این تنوع مدل با پیوستن سایر شرکت ها به این گروه، رفته رفته بیشتر و بیشتر خواهد شد.
اصلی ترین نقطه قوت تکنولوژی MODE سادگی مراحل تعویض بندهاست.
به طور کلی جدای از اینکه چنین روشی زندگی را ساده تر می کند، MODE می تواند به افزایش تنوع بندهای مختلف اندرویدوری کمک کند. در دوره ای که دنیای تکنولوژی در مجموع طول عمر ۱ الی ۲ ساله دارد، بندهای MODE شما می تواند گزینه مناسبی برای نسل های بعدی اسمارت واچ ها به حساب بیاید. البته این فرضیه زمانی درست از آب درمی آید که محبوبیت کامپیوترهای مچی در بین کاربران بیش از یک مد زودگذر باشد. اگر این اتفاق رخ دهد و اسمارت واچ ها بتوانند جای خود را در بین مردم باز کنند، کاربران می توانند بندهای MODE را دائماً با قدیمی ترین ساعت های خود نیز مورد استفاده قرار دهند.
همانطور که پیش تر اشاره کردیم Hadley Roma تنها نامی ست که تاکنون به برند بندهای MODE پیوسته و یکی از آنها را تولید کرده است. البته گوگل بیشتر برای شرکت هایی که مکانیزم MODE را به کار خواهند گرفت و به این گروه خواهند پیوست خوشحال می شود چرا که همه آنها باید از دستورالعمل های اولیه پیروی کنند تا بتوانند شرایط لازم برای تولید این بندها را به دست بیاورند و تست فشار را پشت بگذارند. MODE هم اکنون برای خرید از گوگل استور و Best Buy آماده هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا