اخبار

گوگل فوتو در آپدیت جدید هوشمندتر شد

گوگل فوتو سرویس خدماتی است که توسط گوگل و به منظور ذخیره و به اشتراک گذاری عکس و ویدیو ارائه شده است. در ماه می سال  ۲۰۱۵ بود که گوگل تولد این سرویس جذاب را اعلام کرد؛ در واقع این سرویس از درون شبکه اجتماعی گوگل موسوم به گوگل پلاس ظهور کرد و از همان ابتدا با افزودن امکانات جدید، کاربران بسیاری را مجذوب خود ساخت.
گوگل اخیرا اعلام کرد که سرویس اشتراک عکس و ویدیو خود را حتی هوشمند تر از قبل ساخته و برنامه این سرویس برای سیستم عاملهای اندروید، IOS و وبسایت به روز شده است.
 

چهار ویژگی جدید گوگل فوتو

این سرویس چهار ویژگی جدید بدست آورده است و در واقع با چهار کارت جدید امکانات بیشتری را در اختیار کاربران علاقمند قرار می دهد. اول اینکه گوگل فوتو هم اکنون قادر است به شما کمک کند تا عکسهای قدیمی افراد مختلف را پیدا کنید. برنامه آپدیت شده گوگل فوتو می تواند به جستجو و کشف عکسهای قدیمی افرادی بپردازد که شما اخیرا از آنها عکس گرفته اید. کار بر می تواند این عکسها را در کارت “بازبینی خاطرات” مشاهده کند.
همچنین می توان با استفاده از کارت ” بهترین عکسهای جدید” و لمس آن، بهترین عکسهای ماه گذشته سوژه خود را مشاهده کنید. این ویژگی به کاربر امکان می دهد تا بهترین عکسهای ماه گذشته هر سوژه ای (به طور مثال بهترین عکسهای خانوادگی ماه گذشته) را در یک جا مشاهده کند.
از سوی دیگر این برنامه می تواند به سرعت از عکسهای شما گیف های زیبا بسازد و شما می توانید این گیفها را با دوستان و اعضا خانواده خود به اشتراک بگذارید. همچنین برنامه به روز شده گوگل فوتو می تواند با تشخیص عکسهای چرخش خورده، آنها را به کاربر معرفی کرده و از او بخواهد تا با چرخاندن عکس آنها را درست نمایش دهد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا