اخبار

گوگل پیش نمایش اندروید ۷٫۱ را برای نکسوس ها ارائه کرد

طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که گوشی‌های نکسوس نیز مانند پیکسل‌های جدید گوگل قرار است بروزرسانی اندروید ۷٫۱ را دریافت کنند که گویا این اتفاق با دریافت نسخه پیش‌نمایش اندروید ۷٫۱ شروع شده است.
گوگل نسخه پیش‌نمایش سیستم‌عامل اندروید ۷٫۱ را برای گوشی‌های نکسوس ۶ پی، نکسوس ۵ ایکس و همچنین تبلت پیکسل سی عرضه کرده و اگر دستگاه شما در برنامه اندروید بتا ثبت شده باشد می‌توانید این بروزرسانی را هم‌اکنون نصب کنید.
در صورت نصب این بروزرسانی از قابلیت‌هایی مانند نور شب، میانبر اپلیکیشن‌ها با فشار طولانی‌مدت، پشتیبانی از آیکون‌های گرد و موارد جالب دیگر بهره‌مند خواهید شد. دیو بورک از گوگل در یک پست بلاگ عرضه این بروزرسانی را اعلام کرد و گفت:
 

ما پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان را در کیفیت بتا به دستگاه‌های نکسوس آورده‌ایم. هدف از این کار یافتن مشکلات مختص هر دستگاه است.
 

طبیعتا به دلیل اینکه گوشی‌های جدید پیکسل و پیکسل ایکس ال همراه با سیستم‌عامل اندروید ۷ ساخته شده‌اند احتمال بروز مشکلات سخت‌افزاری نسبت به دیگر دستگاه‌ها کمتر است.
گوگل اعلام کرده که می‌خواهد نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان را زمانی نامشخص در ماه اکتبر عرضه کند بنابراین انتظار می‌رفت که این کمپانی تا زمان عرضه گوشی‌های پیکسل صبر کرده و بعد از مدتی اقدام به عرضه اولین بروزرسانی بزرگ سیستم‌عامل اندروید نوقا کند اما به نظر می‌رسد که تیم اندروید قصد هدر دادن زمان را ندارد. بورک در سخنان خود گفته است که نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان قرار است برای دستگاه‌های دیگر نیز در ماه آینده عرضه شود.
متاسفانه اگر از دستگاه‌هایی به غیر از پیکسل‌های جدید گوگل استفاده می‌کنید هنوز نمی‌توانید از قابلیت‌هایی مانند لانچر پیکسل، پیکسل کمرا و قابلیت درون دستگاه خدمات‌رسانی به مشتریان استفاده کنید زیرا آنها در انحصار گوشی‌های جدید پیکسل و پیسکل ایکس ال هستند اما گوگل برای دستگاه‌های اندرویدی اپلیکیشن والپیپر قرار داده که در نوع خود جالب است.

منبع theverge
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا