اخبار

گوگل پیکسل ۲ در مسیر عرضه

گوگل پیکسل ۲

همزمان با آماده شدن سامسونگ برای رونمایی از پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی گلکسی نوت ۸ در تاریخ بیست و سوم ماه اوت، شایعه‌ها از سایر منابع خبری خبر از در راه بودن گوگل پیکسلی جدید می‌دهند. کمپانی گوگل برای مدت‌ها بر روی گوگل پیکسل ۲ کار کرده است و این تلفن همراه هوشمند بر اساس شایعات منتشر شده می‌تواند از لحاظ عملکرد در رده بزرگ‌ترین پرچم‌داران قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا برعکس تصمیم‌های سامسونگ مبنی بر استفاده از پردازنده با مصرف باتری بهینه‌تر بر روی گلکسی نوت ۸، از اسنپ دراگون ۸۳۶ کمپانی کوالکام در گوگل پیکسل ۲ استفاده کند. این پردازنده در عین سریع بودن باتری کمتری مصرف می‌کند اما تفاوت چندانی با  اس دی۸۳۵ که هم‌اکنون بر روی چندی از پرچم‌داران از جمله گلکسی اس ۸ نصب شده است، ندارد. پلاک پایه این پردازنده یا آرام تغییر می‌کند یا اصلا تغییری نمی‌کند اما سرعت حداکثر کلاک برای CPU و پردازنده گرافیکی افزایش پیدا می‌کند. این امر عملکرد این سخت‌افزار را به نسبت آنچه در  اس ۸ دیدیم قوی‌تر می‌کند.

قرار گرفتن پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۶ بر روی گوگل پیکسل ۲ امری فوق‌العاده به نظر می‌رسد اما ممکن است این اخبار فقط در حد شایعه باشند. این شایعات از منابع تائید نشده و غیررسمی درز کرده‌اند و تا زمانی که بیانیه‌ای رسمی از گوگل درباره گوگل پیکسل ۲ منتشر نشود، هیچ‌چیز به‌صورت قطعی اعلام نخواهد شد.

هم‌اکنون تنها اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دارد این است که گوگل پیکسل ۲ در پاییز امسال و بر پایه اندروید O عرضه خواهد شد. ریک استرلو به‌عنوان معاون ارشد رییس شرکت گوگل در کنگره موبایل جهانی سال میلادی جاری نیز ارائه یک نسخه Premium از گوگل پیکسل را برای سال جاری میلادی تائید کرد اما هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره مشخصات آن در اختیار قرار نداد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا