اخبار

گوگل پیکسل ۲ در ۱۲ مهرماه رونمایی خواهد شد

یکی از تابلو های تبلیغاتی گوگل خبر از رونمایی پیکسل ۲ در ۱۲ مهرماه را می دهد. در این بیلبورد تبلیغاتی عبارت «Ask more of your phone» درج شده است که اشاره به گوشی‌های هوشمند سری پیکسل این کمپانی دارد. در پایین عبارت درج‌شده روی بیلبورد مورد نظر نیز می‌توان عبارت G‌ را که لوگوی گوگل است در کنار تاریخ ۴ اکتبر یا همان ۱۲ مهرماه مشاهده کرد که به احتمال زیاد روز رونمایی از پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ گوگل است.
شرکت اچ تی سی همچون سال گذشته طراحی اصلی و بنیادین دو گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال را بر عهده خواهد داشت. بنا بر شایعات، پیکسل ۲ گوگل از اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره خواهد برد. پردازنده‌ی گرافیکی این گوشی، آدرنو ۵۴۰ است که در کنار یک ماژول رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قرار خواهد گرفت.
شایعات در رابطه با پیکسل ۲ گوگل نشان از این دارند که این گوشی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و لرزش‌گیر دیجیتال به‌جای لرزش‌گیر اپتیکال همراه خواهد شد که هدف از آن بهبود عملکرد دوربین برای ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی که البته در شایعات شاهد اشاره به آن‌ها بوده‌ایم باید به گواهی IP68 اشاره کرد. به‌طور حتم سیستم عامل پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲، اندروید اوریو خواهد بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا