اخبار

گوگل گوشی های پیکسل را با اندروید ۷٫۱ نوقا عرضه می‌کند

اندروید ۷٫۱ نوقا نسخه‌ی به روز شده‌ای از اندروید ۷ است که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد. نسخه‌ی جدید این سیستم عامل قابلیت‌های بیشتری را به دستگاه‌های اندرویدی اضافه می‌کند، ولی برخی از امکانات جدید به صورت اختصاصی برای گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر خواهد شد.
به لطف اندروید ۷٫۱، یک لانچر جدید، دستیار Google Assistant، سرویس پشتیبانی تلفنی و آنلاین، فضای ابری نامحدود برای ذخیره‌سازی تصاویر و ویدیوها با کیفیت اصلی روی Google photos و قابلیت Smart Storage (برای حدف خودکار نسخه‌ی پشتیبان تصاویر و ویدیوها هنگام پرشدن فضای ذخیره‌سازی) به گوشی‌های پیکسل اضافه شده است. همچنین امکان بهره‌گیری بروزرسانی‌های بیشتر برای تغییر ظاهر رابط کاربری، آیکن‌های بخش ناوبری منحصر به فرد گوگل و آیکن پویای تاریخ تقویم فراهم شده است.
دیگر محصولات اندرویدی نیز به گزینه‌ی Night Light (مشابه Night Shift اپل)، بهبودهای لمسی و نمایشگر، پشتیبای از هدست واقعیت مجازی DayDream، ژست‌های اسکنر اثر انگشت و بهینه‌سازی‌های مرتبط با توسعه‌دهندگان مجهز می‌شوند.
گوگل هنوز زمان انتشار اندروید ۷٫۱ نوقا را برای دستگاه‌های غیر پیکسل اعلام نکرده است ولی گوشی‌های پیکسل از پایان ماه جاری میلادی وارد بازار می‌شوند.

منبع theverge
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا