اخبار

یوبی سافت سورپرایزهای بیشتری برای کنسول بازی نینتندو NX دارد

در حالی که هنوز کنسول بازی نینتندو NX به طور رسمی معرفی نشده و حتی اطلاعاتی درباره‌ی آن از سوی نینتندو اعلام نشده است، اما کمپانی‌های بازی‌ساز و توسعه دهندگان مختلف زبان به تحسین آن گشوده‌اند و هر روز تعریف‌های جدیدی از سوی اهالی صاحب نام صنعت گیم درباره‌ی این کنسول می‌شنویم.
نینتندو یکی از آن برندهایی است که معمولا نامش در صنعت گیم با موفقیت همراه بوده است و از همان ابتدای عرضه‌ی بازی سوپر ماریو تا همین حالا با بازی پوکمون گو توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازید. حالا به نظر می‌رسد که کنسول نینتندو NX نیز به یکی دیگر از برگ‌های موفقیت این کمپانی تبدیل شود و مطمئنا این حجم از تعریف و تمجید آن هم در حالی که هنوز صحبتی از نینتندو ان ایکس به صورت رسمی به میان نیامده، نمی‌تواند بی‌دلیل باشد؛ جالب است بدانید که چندی پیش توسعه دهندگان سری بازی های ویچر نیز از کنسول جدید نینتندو تعریف کرده و آن را شگفت‌انگیز خوانده بودند.
حالا یک کمپانی صاحب‌نام دیگر یعنی یوبی سافت هم که پیش از این از کنسول نینتندو تعریف کرده بودند، بار دیگر درباره‌ی این محصول صحبت کرده و اعلام کرده است که سورپرایزهای بیشتری برای آن در نظر گرفته است. الین کور (Alain Corre) یکی از مدیران اجرایی یوبی سافت در این باره با خبرنگاران خبرگزاری گیم GamesIndustry صحبتی انجام داده که بخشی از آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

ما پیش از این هم اعلام کردیم که بازی جاست دنس (Just Dance) را برای کنسول بازی نینتندو NX توسعه خواهیم داد و حالا اعلام می‌کنیم که سورپرایزهای بیشتری برای این کنسول خواهیم داشت که در آینده از آنها پرده بر خواهیم داشت. ما به قدرت نینتندو باور داریم و معتقدیم که این کمپانی میت‌واند نحوه‌ی بازی کردن خانواده‌ها را از نو اختراع کند.
نینتندو مجموعه‌ای قدرتمند از برندهایی هست که هرکدام محبوب تمام خانواده‌ها و طرفداران هستند و من هنوز هم از مشاهده‌ی موفقیت این کمپانی با توجه به سیستم فعلی نینتندو تحت تاثیر قرار می‌گیرم.

یوبی سافت سورپرایزهای بیشتری برای کنسول بازی نینتندو NX دارد
 
همانطور که پیش از این گفتیم، نینتندو هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی ابعاد و ویژگی‌های مختلف کنسول بازی جدید خود نداشته است، اما بسیاری از کاربران گمانه‌زنی‌های جالبی درباره‌ی آن کرده‌اند. موضوعی که بیش از همه اهمیت دارد این است که تعداد زیادی از کارشناسان و کاربران معتقدند که کنسول نینتندو NX به عنوان یک کنسول خانگی عرضه خواهد شد و تعدادی دیگر نیز نظر جالب‌تری دارند.
آنها متعقدند که ان ایکس علاوه بر این که می‌تواند به عنوان یک کنسول دستی مورد استفاده قرار بگیرد، قابلیت تبدیل به یک کنسول خانگی را هم دارد و کاربران می‌توانند با اتصال آن به یک داک مخصوص و یک نمایشگر، از آن به عنوان یک سیستم بازی ثابت بهره ببرند. در ضمن گویا کنترلر‌های این کنسول که در حالت دستی بر روی آن قرار می‌گیرند، قابلیت جدا شدن از آن را هم دارند و کاربران می‌توانند با جدا کردن آنها، ازشان به عنوان یک کنترلر معمولی برای کنسول خانگی خود استفاده کنند؛ گمانه‌زنی‌هایی که همگی جذاب هستند و در آینده‌ای نزدیک توسط نینتندو تایید و یا رد خواهند شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا