اخبار

یوبی سافت: کنسول Nintendo NX بسیار عالی است و می تواند بازیکنان عام را جذب خود کند

ظاهرا کمپانی Ubisoft چشمش به آینده ی نینتندو و کنسول جدیدش یعنی NX بسیار روشن است. آقای ایو گیلِموت، مدیر عامل شرکت یوبی سافت، در کنفرانس مالی اخیر این شرکت گفت که کنسول جدید نینتندو یا همان Nintendo NX دست کم از دید آن ها «بسیار عالی» به نظر می رسد. وی همچنین معتقد است که این کنسول احتمالا بازیکنان عام را جذب خود خواهد کرد.
 
“چیزی که ما از NX دیده ایم بسیار عالی به نظر می رسد. ما فکر می کنیم این دستگاه جدید به رشد این صنعت کمک خواهد کرد و بسیاری از بازیکنان عام را به آن باز خواهد گرداند.”
 
کنسول Wii، با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون واحد، موفقیت بزرگی برای نینتندو بود اما Wii U در مقایسه با پدر خود، موفق نبود و با فروش ۱۲٫۸ میلیون واحدی تا به امروز شکستی در تاریخ Nintendo به حساب می آید.
کنسول Nintendo NX قرار است ماه آگوست سال آینده میلادی عرضه شود و آنطور که شایعات می گویند احتمالا نوعی کنسول خانگی/ قابل حمل خواهد بود که از پیشرفته ترین تکنولوژی های این صنعت بهره می برد.
گیلِموت همچنین گفت که یوبی سافت درباره کنسول Xbox One S که از ۱۲ مرداد عرضه خواهد شد بسیار هیجان زده است:

ما از Xbox One S واقعا هیجان زده ایم، چراکه این کنسول بازار را تقویت خواهد کرد و گرافیک بهتری ارائه خواهد داد.

بنا بر گزارشات، توسعه نرم افزاری NX از اکتبر ۲۰۱۵ آغاز شده است. کمپانی یوبی سافت در مراسم E3 2016 اعلام کرد که قسمت بعدی سری Just Dance برای NX نیز عرضه خواهد شد، با این حال بعید نیست که این ناشر بزرگ عناوین دیگری را نیز برای کنسول NX در نظر داشته باشد. کنفرانس مالی بعدی نینتندو برای ۶ مرداد برنامه ریزی شده است و احتمال می رود این شرکت در تاریخ مذکور اطلاعات جدیدی از NX فاش کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا