اخبار

یکی از گوشی های سری اکسپریای سونی قبل از رونمایی به فروش رفت !

هفته گذشته چند تصویر از گوشی معرفی نشده سونی در فضای مجازی منتشر شد و اکنون به نظر می رسد که این گوشی قبل از عرضه در کرواسی به فروش رسیده است. با توجه به این نکته که این محصول هنوز به طور رسمی رونمایی نشده، احتمال اینکه نسخه فروخته شده یک نمونه اولیه به سرقت رفته و یا تقلبی باشد، بسیار زیاد است.
به گفته فروشنده این گوشی، این محصول به عنوان یک مدل جدید از سری گوشی های اکسپریا X Performance معرفی شده بود و علاوه بر این، برخی از مشخصات شایع شده آن را نیز فاش می کرد. برای مثال در لیست های این فروشگاه آمده است که این گوشی به یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و ۳ گیگابایت رم مجهز است.
 

سونی اکسپریا

وبلاگ اکسپریا برخی از این ادعاها را با اشاره به اطلاعات منتشر شده در شایعات به چالش کشیده است. در شایعات پیشین اینطور آمده بود که این گوشی به همراه صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی عرضه می شود. اما از آنجا که همه این مشخصات بر اساس حدس و گمان ها شکل گرفته اند، طعنه زدن به تطابق نداشتن آنها با یکدیگر کمی بی پایه و اساس است چون این مشخصات هنوز به صورت رسمی از سوی شرکت سونی تایید نشده اند.
هیچ حرفی در مورد برنامه سونی برای معرفی رسمی این گوشی به میان نیامده است اما ایفا به زودی و در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد و بنابراین شاید در این کنفرانس شاهد رونمایی از این محصول و دریافت اطلاعات دقیق تری از آن باشیم، اما تا آن زمان، همه این اخبار در حد شایعه به حساب می آیند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا