اخبار

یک گوشی ناشناس ویندوزی با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و اسنپ دراگون ۸۲۰

اگر پیگیر اخبار مربوط به تلفن های هوشمندی که قرار است در ماه های آینده روانه بازار شوند حتما می دانید مایکروسافت نیز یک گوشی میان رده با نام لومیا ۸۵۰ را در دست تولید دارد که ممکن است ظرف روزها یا ماه های آینده معرفی شود.
به جز این مورد، اطلاعات دیگری از سایر گوشی های استفاده کننده از ویندو ۱۰ موبایل منتشر وجود نداشت اما بنچمارک هایی که امروز منتشر شدند نشان دهنده یک گوشی ویندوزی هستند که از پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ استفاده می کند!
 

photo_2015-12-14_23-04-25

این دستگاه ویندوزی که با نام HP Falcon شناخته می شود در بنچمارک های وب سایت GFXBench نمایش داده شده است و همان طور که اشاره شد، جالب ترین نکته درباره آن، استفاده از SoC های اسنپ دراگون ۸۲۰ می باشد که طبق قاعده قرار است در گوشی های پرچم دار سال آینده به کار گرفته شود.
 
از جمله مشخصات دیگر این دستگاه می توان به نمایشگر ۵٫۸ اینچی با وضوخ ۲۵۶۰*۱۴۴۰ اشاره کرد که آن را در رده QHD قرار می دهد. همچنین دوربین های اصلی و ثانویه دستگاه هم ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسل هستند. اما طرف دیگر ماجرا حافظه RAM یک گیگابایتی و ۴۳ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هستند که باعث می شوند علامت سوال های متعددی درباره این دستگاه در ذهن شکل بگیرند.
 
البته ممکن است این مقدار برای تست اولیه در نظر گرفته شده باشد و بعدتر شاهد افزایش آنها باشیم. همچنین درباره اسم دستگاه هم نمی توان با قطعیت نظری داد اما آنچه تقریبا می توانیم مطمئن باشیم آن است که HP دست اندرکار تولید آن نخواهد بود. شاید نزدیک ترین پیش بینی، ۸۵۰XL باشد که می تواند به عنوان نسخه قدرتمندتر از گوشی میان رده لومیای مایکروسافت در نظر گرفته شده باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا