اخبار

یک گیگ اینترنت رایگان هدیه همراه اول برای درخشش تیم ملی در جام جهانی

در پی درخشش تیم ملی فوتبال در جام جهانی، همراه اول به عنوان تنها حامی تیم ملی، به همه مشترکین خود یک گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه هدیه می دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در شادباش سربلندی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بخصوص بازی درخشان دوشنبه شب ملی پوشان مقابل تیم پرتغال، اپراتور اول به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود یک گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه هدیه می دهد.
همراه اولی ها برای فعال سازی این هدیه می توانند از بامداد روز چهارشنبه ۶ تیرماه کد دستوری #۲۰۱۸*۹۷* را شماره گیری کنند.

 
یک گیگ اینترنت رایگان هدیه همراه اول برای درخشش تیم ملی در جام جهانی

 
برای مشترکینی که هم اکنون دارای یکی از بسته های اینترنت همراه اول هستند، بسته هدیه بصورت همزمان و با اولویت مصرف برایشان فعال خواهد شد. همچنین مشترکینی که سرویس یا بسته اینترنت فعال ندارند می توانند با شماره گیری کد مذکور، بسته هدیه را دریافت کنند که پس از اتمام بسته، سرویس اینترنت ایشان به حالت قبل بازخواهد گشت.
بر اساس این گزارش، مهلت فعال سازی هدیه شادباش سربلندی تیم ملی، از ۶ تیرماه به مدت یک هفته تعیین شده است.
همراه اول به عنوان تنها حامی رسمی تیم های ملی فدراسیون فوتبال ایران از سال ۹۲  از تمامی تیم های ملی فدراسیون فوتبال شامل فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال و فوتسال بانوان در همه رده های سنی حمایت و سعی کرده در راستای مسؤولیت اجتماعی خود نقشی مؤثر در پیشرفت این ورزش پرطرفدار کشور داشته باشد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا