اخبارمجله‌های تخصصی

۱۰ مدل از بهترین هدفون های In-Ear

sha

اگر علاقه مند به موسیقی هستید پس بدون شک به کیفیت صدایی که وارد گوش‎هایتان می‎کنید بسیار اهمیت قائل هستید. کیفیت، شفافیت، بلندی، وضوح، بلوک کردن نویز (نویز کنسلینگ) و … همه عواملی هستند که می‎توانند وجود یا عدم وجودشان منجر به انتخاب یک مدل خاص از هدفون با برندی خاص شود.
ما به نقل از T3، برای شما ۱۰ مدل از بهترین هدفون‎های in-ear (یا تو گوشی) را فراهم کرده ایم تا اگر شما هم مثل ما از کیفیت صدای هدفون‎های پیش فرض گوشی خود ناراضی هستید و قصد دارید هدفونی جدید بخرید؛ دیگر وقت زیادی را صرف تحقیق نکنید. چراکه ممکن است مطالعه این مقاله در خرید به شما کمک کند.
البته ابتدا ذکر ۳ نکته ضروری است:
اول این که قیمت‎ها ممکن است در بازارها و مناطق مختلف متفاوت باشد.
دوم این که وجود یک Player خوب به همراه سورس (موسیقی) خوب با بیت ریت و کیفیت بالا برای استفاده از حداکثر قدرت هدفون‎های زیر مورد نیاز است و؛
سوم اینکه نحوه قرار گیری هدفون‎ها در لیست زیر از هیچ قاعده خاصی بر خوردار نیست و شماره‎ها فقط برای بیان عدد می‎باشند و نه رتبه.
حال شما را به خواندن این لیست دعوت می‎کنیم:
۱)Shure SE425:

این مدل برای کسانی که به شفافیت صدا وسواس خاصی دارند بسیار مناسب می‎باشد. این مدل توانایی بلوکه کردن تا ۹۰ درصد از نویزهای دنیای خارج را داراست که در نتیجه می‎تواند صدایی بسیار ایزوله را به شما تحویل دهد. اگر چه این مدل از باطری داخلی برخوردار نیست ولی می‎تواند کمی ‎هم در نقش یک آمپلی فایر خوب ظاهر شود و با بازتولید بسیار دقیق صدا، بخش‎هایی از موسیقی که تا به الان برایتان غیر قابل شنیدن بوده را تولید کند و صدا را قوت بخشد. اگرچه Shure در طراحی این مدل ادعای خاصی ندارد ولی با این حال، طراحی SE425 زیبا کار شده است. همچنین کابل این مدل قابل تعویض است و دیگر احتیاج نیست که در صورت پارگی کابل، یک هدفون جدید بخرید. بنابراین می‎شود تا سالیان سال از کیفیت صدای Shure SE425 لذت ببرید.
قیمت: حدود ۲۶۱ دلار
 
۲)RHA T10i:
 
این مدل را می‎شود یکی از آسان ترین انتخاب‎ها دانست. هدفونی تمام فلزی به همراه فیلترهای قابل تعویض که کیفیت صدای بسیار خوبی را به شما تحویل می‎دهد. اگرچه بعضی از مواقع Bass آن خیلی زیاد به نظر می‎رسد ولی با این حال کیفیت صدا واقعا عالیست. پس اگر عاشق Bass‎ های قوی هستید و زیادی Bass شما را اذیت نمی‎کند؛ این گزینه می‎تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در جعبه این مدل سرهای سیلیکونی با سایز متفاوت موجود است که همه آن‎ها شما را از لحاظ بلوکه کردن نویز راضی نگه می‎دارد.
قیمت۱۶۱ دلار
 
۳)NAD Viso HP20:

صدایی با کیفیت، شارپ و بلند با طراحی ای براق و تماما مشکی. اگرچه هنگام قرار گیری در داخل گوش، کمی ‎از کانال‎های گوشتان دور جای میگیرند ولی باز هم کیفیت صدای بسیاری خوب و راضی کننده ای را تحویل می‎دهد.
قیمت: ۱۴۲ دلار
 
۴)Klipsch R6i:
 
دنبال هدفونی راحت هستید که هنگام قرار گیری در گوش، شما را اذیت نکند؟ Klipsch با طراحی سرهای سیلیکونی اختصاصی خود که حق پتنت آن را هم به نام خودش به ثبت رسانده است، شما را در این مسیر یاری می‎رساند. سرهای سیلیکونی این مدل به نحوی طراحی شده اند که به صورت دقیق در کانال‎های گوش شما قرار گیرند و از آنجایی که جنس آن‎ها از سیلیکون نرم است، از خستگی در استفاده طولانی مدت جلوگیری و در عین حال نویزهای دنیای بیرون را هم به خوبی بلوک می‎کنند. کابل‎های این مدل ضد پیچ خوردگی است و یک کنترلر ۳ دکمه ای برای کنترل موسیقی و یک میکروفون برای برقراری تماس دارد که می‎توانند بسیار کمک کننده باشند. از لحاظ صدا هم این هدفون دارای درایورهای دوگانه با رنج فرکانس بالا است که کیفیت صدای بسیار خوبی را تحویل شما می‎دهد.
قیمت: ۸۷ دلار
 
۵)Jabra Rox:
 
شاید این مدل یکی از کوچک ترین هدفون‎های بی سیم باشد. درون هر یک از گوشی‎های این هدفون یک باطری بسیار کوچک قرار گرفته که توانایی پخش ۶ ساعت موسیقی و ۵ ساعت مکالمه مداوم در تلفن‎های همراه شما را دارد. یک جفت آهن ربا هم در گوشی‎ها کار گذاشته شده تا هنگامی‎ که از آن استفاده نمی‎کنید، گوشی‎ها به هم دیگر متصل شوند و سپس Jabra Rox به صورت اتوماتیک به استندبای می‎رود تا شارژ باطری مصرف نکند. Jabra برای این مدل یک اپلیکیشن هم در نظر گرفته که با دانلود و استفاده از آن روی گوشی همراه خود می‎توانید در تمام مواقع از صدای Dolby Digital قدرتمند بهره ببرید. چه هنگام گوشی دادن به موسیقی باشد و چه هنگام تماشای یک کلیپ بسیار معمولی و بی کیفیت. همچنین این مدل دارای Digital Signal Processing است که می‎تواند هنگام مکالمه صدای کاربر را پردازش و انتخاب کند و در نتیجه صداها و نویزهای پس زمینه را از صدای شما حذف کند.
قیمت: ۱۱۰ دلار
 
۶)Sennheiser Momentum in-ear:
 
این اولین مدل In-Ear کمپانی Sennheiser از نوع Momentum است. این هدفون که می‎تواند با تلفن همراه اندرویدی یا آیفونی شما هماهنگ شود تا با کنترلرش آهنگ خود را کنترل کنید، دارای کیفیت صدای بالا، جزییات زیاد در صدا و Bass قوی می‎باشد. اگرچه سایر مدل‎های Sennheiser همگی طراحی یکنواخت و ساده ای دارند، اما این مدل با تو گوشی‎های تماما فلزی قوی در ۲ رنگ قرمز و سیاه عرضه می‎شوند که بسیار زیبا به نظر می‎رسند. همچنین قرار گیری این مدل در داخل گوش هم بسیار راحت است و شما را اذیت نخواهد کرد.
قیمت: ۹۹ دلار
 
۷)Grado G10:

بازار هدفون‎های لوکس و تجملاتی روز به روز در حال گسترش است. Grado  هم در این مدل سعی کرده پا به این دنیای پر فروش نهد. اگرچه طراحی این مدل فلزی با رنگ سبزش ساده به نظر می‎رسد اما پوشش متحرک درایورهای این مدل به شما اطمینان می‎دهد که تمامی‎نوت‎های موسیقی با حداکثر کیفیت به شما تحویل داده شود. در جعبه این مدل ۳ سایز از سرهای سیلیکونی وجود دارد که همه آن‎ها برای حداکثر بلوکه کردن نویز، تقویت Bass و قرار گیری راحت در داخل گوش طراحی شده اند. به محض استفاده از سرهای سیلیکونی این مدل می‎توانید به تفاوتشان با سرهای سیلیکونی هدفون‎های آیفون پی ببرید!
قیمت: ۴۴۰ دلار
 
۸)ACS Encore Live!:
 
این هدفون‎ها واقعا گران هستند. اما اگر به کیفیت صدایشان گوش دهیم متوجه می‎شویم که یکی از بهترین‎ها در نوع خود می‎باشند. طراحی خاص و تغییر داده شده اش این مدل حس خوبی را هنگام قرارگیری درون گوش به شما القا می‎کند. کیفیت صدا هم آنقدر عالی است که شما را وارد عصر حدیدی از موسیقی شنیداری می‎کند. همان طور که گفتیم؛ تنها مشکل این مدل قیمت بسیار بالای آن می‎باشد.
قیمت: ۸۲۰ دلار
 
۹)Bose FreeStyle:

اگرچه محصولات Boss کمتر تجاری و همه پسند هستند ولی قضیه مدل FreeStyle کاملا فرق دارد. Boss که بیشتر به عرضه هدفون‎های خاص برای قشری خاص شهرت دارد، در FreeStyle سعی کرده که  هر چه بیشتر روی طراحی و رنگ بندی این هدفون کار کند که باید بگوییم در این راه بسیار هم موفق بوده است. این هدفون به راحتی در گوش قرار می‎گیرد و علاوه بر این، همان کیفیت صدای خوب و همیشگی Boss در این هدفون نیز شنیده می‎شود. Boss در این مدل هم از فناوری TriPort خودش استفاده کرده تا حداکثر کیفیت موسیقی را به شما تحویل دهد. به گفته Boss سیم‎های این هدفون هم عمر بسیار طولانی دارند که می‎توانید آن‎ها را در کیف زیبای درون جعبه نگه داری کنید.
قیمت: ۱۲۵ دلار
 
۱۰)Atomic Floyd Super Darts Titanium + Remote:

از اسم طولانی اش نترسید چرا که کیفیت صدای آن‎ها  واقعا عالیست. در این هدفون تهویه‎های ریزی در انتهای گوشی‎های این هدفون تعبیه شده است تا جا به جایی بیشتر هوا را میان درایورهای ۹ میلی متری‎اش فراهم کند که در نتیجه کیفیت صدا افزایش محسوسی خواهد کرد. بدنه گوشی‎ها هم از همان تیتانیوم مورد استفاده در صنعت هوا فضا استفاده شده که در نتیجه، علاوه بر سبکی زیاد، مقاومت بالایی هم در برابر ضربه دارند. سرهای سیلیکونی این گوشی هم به راحتی درون گوش قرار می‎گیرند و نویز را هم بسیار خوب بلوک می‎کنند. یک کنترلر هم برای کنترل و رد کردن موسیقی در این هدفون تعبیه شده است.
قیمت: ۲۷۳ دلار
نظرات خود را با ما در میان بگذارید
 
منبع .techfars

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا