اخبار

۲۴۵۰ دلار برای گوشی لوکس لامبورگینی، آلفا وان

لامبورگینی به تازگی از آلفا وان ، گوشی جدید خود رونمایی کرد که نشان دهده قدرت و صلابت این شرکت خودروسازی است. این گوشی لوکس قیمتی معادل ۲۴۵۰ دلار دارد، از فلز مایع و چرم دست ساز ایتالیایی ساخته شده است.
آلفا وان به نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع امولد با دقت QHD معادل ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است. در دل این گوشی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ قرار دارد که در گوشی‌های پرچم‌دار سال پیش مثل اچ‌تی‌سی ۱۰ و ال‌جی جی ۵ وجود داشت. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، این تراشه را همراهی می‌کند تا آلفا وان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.
همچنین این گوشی دارای دو دوربین اصلی و سلفی ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی است که برای چنین گوشی با چنین قیمتی زیاد جالب به نظر نمی رسد. باتری آن ۳۲۵۰ میلی آمپر است که با شارژ سریع ۳ همراه شده است. لامبورگینی برای گوشی هوشمند جدیدش، نسخه‌ی هفتم اندروید را به‌طور پیش‌فرض در نظر گرفته و در مورد به‌روزرسانی آن به اندروید ۸ اطلاعی داده نشده است.
آلفا وان سه تکنولوژی جدید DAC، AMP و Dolby Atoms را در اختیار دارد که کیفیت صدا را فوق العاده بهتر از هر گوشی دیگری به گوش کاربر می رساند.از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از کارت حافظه با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا