اخبار

۳ گوشی پرچم دار سال ۲۰۱۳ که هنوز هم ارزش خریدن دارند !

کمپانی
های تولید کننده گوشی های هوشمند ، همه ساله محصولات جدیدی را روانه بازار می کنند.اما در صدر محصولات این کمپانی ها بهترین گوشی آنها وجود دارد که در اصلاح به آن پرچم دار گفته می شود.پرچم دار یک شرکت دستاورد جدیدش برای فصل یا سال تازه را ارائه می دهد که آن دستگاه، نقش پیشروی سایر محصولاتش را هم بازی می کند.به همین دلیل است که علاقمندان به گوشی های هوشمند همه ساله منتظر رونمایی از پرچم داران جدید کمپانی های مطرح هستند.معمولا با ورود پرچم دار جدید هر کمپانی ، پرچم دار قبلی رفته رفته جایگاه خود را در بازار از دست داده و بیشتر فروش به سمت محصول تازه وارد سوق داده می شود.هرچند که ممکن است آن محصولات قدیمی همچنان ارزش خریدن داشته باشند.
در این مطلب نگاهی داریم به ۳ گوشی پرچم دار سال ۲۰۱۳ ، که اکنون پس از گذشت ۲ سال ، هنوز هم ارزش خریدن دارند.با گجت نیوز همراه باشید.

آیفون ۵ اس ( iPhone 5s )

iPhone-5s
گوشی های آیفون همیشه از لحاظ اعداد و ارقام و مشخصات سخت افزاری روی کاغذ، از چندی از گوشی های اندرویدی پایین تر هستند اما بطور حیرت انگیزی سخت افزار این گوشی ها حتی با گذشت زمان قدرتمند باقی می ماند. گوشی آیفون ۵ اس اولین گوشی آیفونی بود که دارای سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID شد. این گوشی برای کسانی که صفحه نمایش بزرگ نمی خواهند، گوشی بسیار عالی خواهد بود. در صورتی که شاید بنظر برخی کاربران این گوشی قدیمی حساب شود اما هنوز هم تصاویر بسیار خوبی ثبت می کند و با توجه به طراحی سخت افزاری عالی، عملکرد این گوشی بسیار نرم و روان می باشد.

اچ تی سی وان ام ۷ ( HTC One M7 )

HTC-One-M7
این گوشی را اچ تی سی در زمان اوج خودش معرفی کرد. این گوشی دارای یک بدنه یکدست آلومینیومی بسیار زیبا، صفحه نمایش خیره کننده، اسپیکرهای دوگانه در جلوی دستگاه می باشد. اسپیکرهای تعبیه شده روی این گوشی، از بهترین اسپیکرهای موجود روی گوشی های هوشمند می باشد. برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند درجه یک هستند قطعا این گوشی پیشنهاد بسیار عالی ای خواهد بود. تنها ضعف این گوشی را می توان در قسمت دوربین آن دانست که در آن زمان نسبت به سایر پرچمداران کمی ضعیف ظاهر شد.

نکسوس ۵ ( Nexus 5 )

Nexus-5
برای بسیاری از کاربران اندرویدی، Nexus 5 بهترین گوشی اندرویدی می باشد. این گوشی مبتنی بر نسخه اصلی اندروید می باشد و با نرم افزارهای اضافه کارخانه های تولید کننده و یا اپراتورها، بی جهت سنگین نشده است. طراحی این گوشی بسیار با وقار و شیک می باشد و سایز دستگاه برای در دست گرفتن و یا گذاشتن در جیب خود دقیقا مناسب طراحی شده است. نکته مهم در خصوص این دستگاه این بود که زمانی که این گوشی عرضه شد، با توجه به سخت افزار قوی گوشی، با قیمت بسیار پایینی در مقایسه با رقبا ارائه شد. این گوشی بهترین حالت یک گوشی اندرویدی را به نمایش گذاشت هرچند متاسفانه گوگل فروش این گوشی را در اوایل امسال متوقف کرد اما هنوز می توان آن را در بازار یافت و قطعا این گوشی ارزش وقت گذاشتن برای گشتن را دارد.
اگر شما هم گوشی های قدیمی می شناسید که هنوز هم ارزش خریدن دارند ، لطفا در بخش نظرات آن را به ما و دیگر کاربران گجت نیوز معرفی نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا