برنامه و بازی

۵ بازی برتر Xbox One که هفته آینده منتشر می شوند

هر هفته بازی های زیادی برای کنسول Xbox One منتشر می شود. در ادامه ۵ بازی Xbox One را که هفته آینده منتشر خواهند شد بررسی می کنیم.

معرفی ۵ بازی Xbox One

بازی DragoDino

بازی Xbox Onedragodino یک بازی به سبک ماجراجویی بوده که نقش اول آن یک اژدها دایناسور کوچک به اسم باب است. وقتی تخم هایی که باب روی درخت پنهان کرده بود گم می شود، او برای پیدا کردن آن ها به راه می افتد و بازی از اینجا آغاز می شود. به علاوه باب، شما می توانید با نقش های دیگر اژدها دایناسور های موجود در DragDino بازی کنید که هر کدام نیز قابلیت های مخصوص به خود را دارند.
این بازی دو مد سخت و آسان دارد که هر فرد با قابلیت های خود می تواند در مدها بازی کند.

بازی Emily Wants to play too

بازی Xbox Oneبازی سبک ترسناک Emily Wants to play too ساخته shawn Hichcock از نقش اول یک مرد ساندویچ فروش آغاز می شود. جایی که این مرد باید خود را از ساختمانی که در آن کار می کرده و حالا اخراج شده خارج کند و از دست emily و عروسکش فرار کند. اما تمامی راه ها بسته است.

مطالب مرتبط:

بازی واقعیت افزوده Ghostbusters World برای تلفن‌های همراه

تلویزیون QLED سامسونگ بهترین گزینه برای اهالی بازی‎

بازی The invisble Hours

بازی Xbox Oneبازی the invisble Hours یک بازی در سبک راز آلود و جنایی است. جایی که کاربران با یک بازی در هم تنیده برای یافتن قاتل نیکولا تسلا روبرو هستند. البته نقش اصلی شما این است که مجرم را پیدا کنید، ولی همه افراد موجود در این بازی جنایت کار نیستند. یکی از گزینه های جالب این بازی ، مخفی بودن شما است. یعنی دیگران نمی توانند شما را ببینند.

بازی Korgan

بازی Xbox Oneبازی korgan یک بازی سبک dungeon-crawler است که توسط شرکت codestalkers که سازنده بازی های موبایلی بوده ساخته شده. کاراکتر های این بازی به صورت به هنگام قابل تعویض هستند تا بتوانند در برابر دشمن های مختلف بجنگند.

بازی Subaeria

بازی Xbox Oneبازی Subaeria یک بازی فکری است به همراه عناصر rogue-like است. زمانی که پادشاه شهر زیر آب subaeria خانواده دختر جوانی را به قتل رساند، او تصمیم گرفت تا از پادشها انتقام بگیرد. در این بازی فکری باید تمامی چالش های پیش رو را بردارید و با پادشها روبرو شوید.
 


بیشتر بخوانید:

فیل اسپنسر: به زودی عناوین نسخه اول اکس باکس نیز به لیست بکوارد اضافه می شوند

فروش بیشتر ایکس باکس وان نسبت به پلی استیشن ۴ برای سومین ماه متوالی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا